Tinmar Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Lanseringsdato har blitt publisert Finally "THE DAY" has come. Knights Of The Force is a huge MOD. And it's size is approximately 2GB. We are publishing it as 2 parts. The first, in 25 June 16:00 (GMT) and the second in 7 July 16:00 (GMT).The part's sizes are about 1GB. Sharing in this way will be easier. Additionally, this allows you to spend much time on the game. I want all of you to realise what I tried and succeeded because you will catch the importance of the functions and features in the game day by day. At the same time this MOD shows how much good and forward looking the programmer team in Ravensoft is.Many features that I adapted are ther thanks to the "back doors" leaved open by this team. And I worked on them with a wild effort for years. The features added to the game are developed with hard work. (i didnt change the sp source code) I hope you enjoy. Have a good time. May The Force Be With You! Endret 25. juni 2007 av Tinmar Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 woho, da er det bare å vente litt til før vi kan laste ned :] Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nå er det ikke lenge igjen, gleder meg noe sinsykt Omg så lenge jeg har ventet og når det kommer er det for godt til og være sant Bare 60% igjen nå Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Det kommer ikke ut, det er bare løgn på løgn på løgn.. Endret 27. juni 2007 av Felhart Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Del 1 skulla ha blitt lansert. Noen som har sett noe til denne? Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det kommer ikke ut, det er bare løgn på løgn på løgn.. 8954492[/snapback] Nei,nei,nei det uploader nå! Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg vet det, men det skulle ha vært ferdig den 25. dette er ikke første gangen han "bommer" på release date.. Bla litt rundt i side-nyhetene - så står det utallige ganger "KOTF RELEASE DATE SET" Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg vet det, men det skulle ha vært ferdig den 25.dette er ikke første gangen han "bommer" på release date.. Bla litt rundt i side-nyhetene - så står det utallige ganger "KOTF RELEASE DATE SET" 8958937[/snapback] Den startet bare for noen dager siden! Har ikke uploadet lenge så den kommer snart men det har stått 60% veldig lenge nå Lenke til kommentar
Floyd_90 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Utrolig dårlig opplegg rundt hele denne modden! Begynner å bli rimelig lei nå! Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det er virkelig snakk om en 2gb stor mod som har blitt jobbet med i flere år. Som skal legges ut gratis. Seffølgelig blir den litt forsinket, det er jo egentlig bare å regne med. Så hvorfor folk begynner å syte å klage sånn skjønner jeg ikke, skal vær glad noen faktisk har viet tiden sin til dette istedenfor. Lenke til kommentar
Floyd_90 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Det er virkelig snakk om en 2gb stor mod som har blitt jobbet med i flere år. Som skal legges ut gratis. Seffølgelig blir den litt forsinket, det er jo egentlig bare å regne med. Så hvorfor folk begynner å syte å klage sånn skjønner jeg ikke, skal vær glad noen faktisk har viet tiden sin til dette istedenfor. 8974948[/snapback] Enig i det. Endret 30. juni 2007 av RagnaRock Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Because of a family matter i had to be out of the city urgently, and that is why all my plans went wrong. my family matters the most. thanks for your understanding and patience. i wil restart the upload within a few days.i am currently busy with a family matter. when the upload is over i will announce it from the site. thanks to everyone who cared to mail me, i am alright. nothing is wrong with my pc. i will soon be back, the forum is online again. Ser jo egentlig greit ut det. Gleder meg til å teste denne mod-en. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Han kan ikke uploade en fil pga familie problemer? Dette må virkelig være en scam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Enig med deg der, Vorpal. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hehe. Kan godt hende jobber på spreng nå =P Lenke til kommentar
Moal Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hehe. Kan godt hende jobber på spreng nå =P 9058424[/snapback] Viss siste jobben var å uploade spillet, ser jeg ikke problemet. Man kan være afk å upload filer... Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Han sa det var noe familie problemer, det kan være alt mulig. Ja tenk, kanskje han måtte til og med slå av alt av datamaskiner han hadde og forlate huset for å ordne opp i det? Lenke til kommentar
Floyd_90 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Familie problemer... Eldste unnskldningen i boka Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kanskje mora hans døde.......?? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det kan hende, men selv om noen dør, behøver jo ikke maskinen og dø... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå