Glenn Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Jeg fikk et merkelig problem i går. Mens maskinen sto på, ble skjermen plutselig hvit. Skrudde den av ved å holde avknappen i 10 sekunder ca, og slo den på igjen. Da var skjermen helt hvit.. Aner ikke hva som har skjedd. Hva kunne ha skjedd her? Virus er det 99% ikke, da jeg er veldig varsom med dette og har antivirus-prog. Det kan nevnes at det er en bærbar pc, en Acer TravelMate 4600, Win XP. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) en kompis av meg hadde et lignende problem. Skjermen var hvit men den funket også noen ganger. Vi trodde det var defekt skjerm/løs kabel. Men tilbake til ditt problem. når du skrur på pcen, kommer du da forbi bios eller er skjermen hele tiden hvit? Hvis du kommer til bios så bør du starte i Sikkerhetsmodus og sjekke skjermdriverne dine. HVis ikke det funker så er en skjermkabel løs eller er selve skjerm defekt. Endret 12. april 2007 av mesha Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Nei, hele skjermen er hvit når jeg skrur den på. Okei, jeg får høre med noen om dette. Får sjekke litt selv også, men tror du at noe annet kan ha skjedd? F.eks. at grafikk-kortet har tatt kvelden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå