Clerion Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hei, blir du sår på penis etter å ha hatt sex mange ganger etterhverandre? Hender jeg mister litt følelsen og blir småsår. Hvor mange ganger klarer du før du blir sår? Endret 12. april 2007 av Clerion Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, blir du sår på penis etter å ha hatt sex mange ganger etterhverandre? Hender jeg mister litt følelsen og blir småsår. Hvor mange ganger klarer du før du blir sår? 8368835[/snapback] Ja, hender ofte altså. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, blir du sår på penis etter å ha hatt sex mange ganger etterhverandre? Hender jeg mister litt følelsen og blir småsår. Hvor mange ganger klarer du før du blir sår? 8368835[/snapback] Jenter blir ofte litt såre om de ikke er vandt til å ha mye sex på noen timer. Det er ihvertfall mine erfaringer. Men som gutt har jeg aldri opplevd å bli sår på noen som helst måte. Sliten og svett, men aldri sår. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 åhh... sår på penis.. håper det er normalt, for jeg sprikker av og til opp, svir litt osv, hvis jeg har sex 2-3 ganger ... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 åhh... sår på penis.. håper det er normalt, for jeg sprikker av og til opp, svir litt osv, hvis jeg har sex 2-3 ganger ... 8368940[/snapback] Høres ut som meg... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Var en helg jeg blei ganske sår (øm).. Det går over etter litt da Endret 13. april 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det blri som å dra'n for mye, tilslutt får man sår, og ja, det kommer blod. jeg har testet det, så dere trenger ikke å prøve. Svir som faen når man trener og det kommer svette til. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 menne, er en del som har litt for stram forhud så det kan vær derfor du får sår... bli jøde, så sleppe du den jævla forhuden... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Det blri som å dra'n for mye, tilslutt får man sår, og ja, det kommer blod. jeg har testet det, så dere trenger ikke å prøve. Svir som faen når man trener og det kommer svette til. 8379313[/snapback] Hmmm, njæ, det er nok ikke problemet her :!: Men takk for advarselen, onani er skummle saker Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Man kan lett bli litt sår ja. Men som oftest går det over etter en dag eller to. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Når junior ser ut som en jordbær er det på tide og kulen litt. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det trenger ikke aa vere noe saar i den tilstand, men at gutter kan bli litt saann som oss jenter. Fole at en faar eit slags brannsaar Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kan bli litt vondt å ha sex alt for mange ganger etter hverandre. Men vil ikke si jeg blir sår, aldri blødd av det. Er uansett fint igjen etter noen timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå