beji Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Heisann, lurer på om noen av dere har hatt en portering til OneCall. Har bestillt et faktura abbonement hos onecall. Dette gjorde jeg i påsken, men har enda ikke fått noen tilbakemelding. Er det sånn det pleier å være når man porterer til OneCall? Noen som vet? Hvis man porterer til telenor så får man ihvertfall brev med sim-kort som sier når porteringen er gjennomført osv. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg porterte til OneCall for kort tid tilbake. Fikk tilsendt brev med SIM-kort og dato for portering ikke altfor lang tid etter bestillingen. Kan kanskje tenkes mange har portert i løpet av påsken og at de derfor henger litt etter med utsending...? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hvis det ikke kommer før innen neste uke, ville jeg tatt en telefon.. tar ofte to uker visstnok.. Endret 12. april 2007 av jolleguten Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 nei jeg aner ikke, men gå over til NUTEL KILLBILL, det er jo i hvertfall billigere... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Nei, One Call er billigere enn Nutel for "strandard" forbruk... sjekk www.telepriser.no. Det er INGEN som porterer i Påsken, portering innebærer arbeid og arbeid er som kjent ikke noe særlig på helligdager. Send en mail til One Call og spør om de har fått bestillingen din :-) -snubbel Lenke til kommentar
hveminem Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det går ikke ann og si at Nutel Killbill er billigere en One Call. Det spørs helt på forbruket. Med mitt forbruk er One Call billigest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå