eirik_lol Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er en buggy god å hoppe med? eller er monster trucks best? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Monstertruck er uten tvil best da de har lange dempere for myke landinger, men buggyer funker rimelig bra de også. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Monstertruck er uten tvil best da de har lange dempere for myke landinger, men buggyer funker rimelig bra de også. 8369798[/snapback] ok, skjønner. men buggyene tåler høye hopp de å? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvor høyt er høyt? Hva lander du på? Lander du i nedforbakke? Alt dette har noe å si. Selv har jeg hoppet ca 9 meter langt og 2 meter høyt og landet flatt på gress og grus med min egen buggy. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Hvor høyt er høyt? Hva lander du på? Lander du i nedforbakke? Alt dette har noe å si.Selv har jeg hoppet ca 9 meter langt og 2 meter høyt og landet flatt på gress og grus med min egen buggy. 8375556[/snapback] for å spørre anderledes. Jeg har kjøpt meg en buggy og når jeg hopper over 70-80 cm høyt bonner demperne. tar den skade av det? Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Hvor høyt er høyt? Hva lander du på? Lander du i nedforbakke? Alt dette har noe å si.Selv har jeg hoppet ca 9 meter langt og 2 meter høyt og landet flatt på gress og grus med min egen buggy. 8375556[/snapback] for å spørre anderledes. Jeg har kjøpt meg en buggy og når jeg hopper over 70-80 cm høyt bonner demperne. tar den skade av det? Hvis den gjør det, hvor kan jeg kjøpe noen krafigere dempere? jeg har en smartech winner sport. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Den kan nok ta skade av det over lengre tid, men det det du kan gjøre er å kjøpe en tykkere olje til å ha i demperene, også stramme fjærene, eller kjøpe nye, hardere fjærer. Prøv også å lande på myke underlag som gress og fin sand, det hjelper stort. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Den kan nok ta skade av det over lengre tid, men det det du kan gjøre er å kjøpe en tykkere olje til å ha i demperene, også stramme fjærene, eller kjøpe nye, hardere fjærer. Prøv også å lande på myke underlag som gress og fin sand, det hjelper stort. 8389235[/snapback] ok, takk for svar. Men, hvilken av de oljene de har på modellers vil du anbefale til bilen min a? vi alså ha den ganske hard. link: http://www.modellers.com/ Du går på rc biler- biltilbehør- olje/smøring- støtdemperolje Endret 15. april 2007 av eirik_lol Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har en buggy og den har eg hopt cirka 2-3 meter høgd med på asfalt.. Det gjekk helt fin til nå vertfall Det er så genialt for du kan jo styre dei i lufta så du har jo full kontroll.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 eirik_lol: Det kommer ann på hvor tykk oljen du har i demperene nå er. Finn ut av det, også velg en som er noe tykkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå