kongehona Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Først må jeg innrømme at jeg har 0 peil på data.. Jeg skal laste ned laguna beach innen lørdagen! Men det står at det tar 2 uker!! + at jeg ikke finner seson 2! Hvor kan jeg finne den, og laste den ned, eller hvordan kan man laste den ned fortere? HVa slags programmer skal jeg bruke eller hva slags sider? Har prøvd piratbay og bit lord! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Retningslinjene: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
kongehona Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Ops, det viste jeg ikke! Sorry Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Da vet du det til neste gang Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Vi stenger denne i henhold til de siterte retningslinjene. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg