Gå til innhold

ps1 classics på us ps store+norsk psp+norsk visa

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil gjerne ha en jap konto selv. Har US.

Men for å få en US konto så trenger du en stat og Zip koden til denne staten. Burde ikke være vanskelig med GOOGLE.

du trenger en email adresse. Denna kan være fake. Så lenge du husker den. så må du bare ha et passord som du husker. Så er det bare å logge på. Email og passord blir ikke verfisert. Derav kan det være ganske fake.

fynker fint det :D

Lenke til kommentar

det gikk smooth , men hvordan er det med ps1 classics som må kjøpes og det der på us psstore(tenke på at kortet mitt har norge som land og greier , men det er visa)

psp'en min er også kjøpt i norge er det noe slags soner på det ps1 spillene som ligger der oppe?

Endret av fanboy
Lenke til kommentar

Ingen soner what so ever paa disse spillene. Husk at UMD spill paa PSP er sonefrie:)

Jeg kjopte meg Syphon filter 1 til PSP'en min og det fungerer som bare det. Registreringen av VISA kortet mitt gikk ganske greit da PS3'en spurte om jeg skulle ha samme adresse paa Billing information/VISA kortet som jeg hadde lagt inn paa US accounten. Den virtuelle lommeboken du har paa US accounten viser hvor mye du har i antall $ og alle nedlastninger blir betalt i $.

Lenke til kommentar

Du kobler opp PSP med Ps3 ved bruk av USB tilkoblingen(husk aa velg USB mode paa PSP)...PSP vil automatisk fortelle deg om du maa oppgradere for aa kunne ta nytte av dette. Min PSP oppgraderte seg fra 2.6 til 3.11 foerste gang jeg koblet dem sammen. Etter at du har disse koblet opp mot hverandre saa kjoeper du spillene(Husk aa faa med deg begge 2 filene). disse laster du da ned etter kjeopet og saa forteller maskinen deg hva du skal gjoere.

Tror det gjelder alle PS1 spill paa PSP at bildet ikke utnytter hele skjermen, men at det blir svarte kanter rundt selve "spillskjermen"...

Lenke til kommentar

Kan noen vennligst forklare meg steg for steg, hvordan man registrerer et norsk VISA kort, på US accounten?

Addresseregistreringa gikk greit, men den vil ikke godta kortinfoen, mest sannsynlig pga at man ikke kan endre på United States som land, noe som selvfølgelig ikke stemmer ettersom kortet er norsk...??

Help meee!! :D

Lenke til kommentar
Kan noen vennligst forklare meg steg for steg, hvordan man registrerer et norsk VISA kort, på US accounten?

Addresseregistreringa gikk greit, men den vil ikke godta kortinfoen, mest sannsynlig pga at man ikke kan endre på United States som land, noe som selvfølgelig ikke stemmer ettersom kortet er norsk...??

Help meee!! :D

8373079[/snapback]

Håper Wangen kan forklare i detaljer hvordan han fikk sitt norske visa kort til å fungere på den amerikanske psbutikken.

Lenke til kommentar

Hvordan jeg gjorde det:

Lag dere en fake E-mail hvor dere bruker en US adresse(vet ikke om dere maa haa dette, men for sikkerthets skyld tok jeg det). Lag en lett en som dere husker f.eks: [email protected] og et lett passord som dere husker. Logg saa ut din "hovedaccount" og saa Create new User. Dere maa gi riktig navn og velge United States som land, men adresseen kan dere endre pa. Her er adressen jeg brukte(den tilhoerer en butikk i USA)

(dette maa vaere Master account og ikke sub)

Linje 1: 33-70 Prince Street Ste. 307

Linje 2: Flushing, New York

City: New York

State/Province: New York

Postal code: 11354

Country/Region: United States.

Naar dette er gjort skal dere velge dere et nick, passord samt. legge inn mail adressen. Gjoer dette og husk passordet ditt:) Kan ikke inneholde 2 av samme bokstav sa ta noe i denne duren: litensmurf (eksempel:p).......Etter at dette er fylt inn saa spoer maskinene om du vil legge inn "Billing Information". Svar ja her. Og hvis dere faar det samme som meg saa spoer den om..

Lenke til kommentar

forts:

du vil bruke samme adresse som du brukte paa "personal information". Svar ja og saa legg inn:

Card: VISA(eller hva dere vil bruke)

Card number: 1234567891011 (uten mellomrom)

Og husk security nummeret. Paa baksiden av kortet ditt(hvor signaturen din er er det en liten tallrekke. De 3 siste skal du bruke. Trykk ok og saa skal dette fungere. Har ikke kjoept noe fra US store siden 29/03-07 saa hvis de har endret paa noe saa kan jeg ikke dette. Lykke til:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...