Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Veldig, veldig lite overskudd

Anbefalte innlegg

Du sier at du spiser bra, hva spiser du da? Du kan ha underskudd på enkelte stoffer, eller generelt få i deg for lite næring. (Kan jo ta en grundig, generell helsesjekk om du vil)

Trening anbefales, det hjelper å bruke kroppen litt.

Prøv også å _virkelig_ hvile ut ei helg. Sov mye, og slapp godt av. Det kan hende du har vært mye stressa i det siste, selv om det ikke føles sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig prøvd alt..

I helgene sover jeg alltid lenge, fredager og søndager går ofte til å slappe av. Fester på lørdag, og sover lenge på søndag.

Spiser frokost når jeg er på skolen, melk og yoghurt. Kl 09.30 spiser jeg en baguett m/ ost og skinke. Kl 11.20 spiser jeg salat eller go'morgen yoghurt. Når jeg kommer hjem fra 15.40 spiser jeg alt fra pasta til frokostblanding.

Senere utpå kvelden spiser jeg det mamma gir, eller pizza. Kveldsmat blir ofte noe digg, + frokostblanding.

Jeg har trent styrke i 2 år, og fotball i 5 år. Begge delene sluttet jeg med for 1 år siden, når det gjaldt styrke treninga, var jeg fortsatt veldig sliten ellers. Noen ganger så sliten at jeg ikke orket å dra å trene. Fotballtreninga, derimot, gikk alltid greit. Mest sannsynlig hovedsaklig fordi jeg var bare en liten kar, fotballperioden var fra 10-15års alder. Nå er jeg 18, trente fra 15-17.

Lenke til kommentar

Det som hjalp mest for overskuddsproblemene mine var å begynne å trene skikkelig :) det kan jo virke som man bare bruker meir energi og blir enda meir sliten, men i lengden vil overskuddet man tjener opp være mykje meir:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...