Gyr0 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 JAAAAA JEG DIMMER! Den 6.juli som betyr at jeg får dratt på Metallica konserten som går 10juli allikevel Det er altfor lenge sia jeg har vært så glad Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 La meg gjette, det føles utrolig deilig? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg husker også at jeg ble drit gla når jeg dimmet, men jeg savner militæret nå ass, det er må jeg si det kuleste året i mitt liv^^ Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skal på sesjon imorgen jeg, er enda ikke helt sikker på om jeg faktisk vil inn. Har dog tenkt litt på garnisonen i Sør-Varanger.. ikke at det hadde noe med tråden å gjøre da... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Skal på sesjon imorgen jeg, er enda ikke helt sikker på om jeg faktisk vil inn. Har dog tenkt litt på garnisonen i Sør-Varanger.. ikke at det hadde noe med tråden å gjøre da... 8370492[/snapback] Mitt år i militæret har vært kjempebra. Jeg føler at jeg sitter igjen med mye. Mange gode venner og mange fine opplevelser. Akkurat nå er jeg litt lei forsvaret, men jeg kommer ikke til å angre på at jeg har vært her seinere:) Men dimme læll ! Å Metallica Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hva er den dimme tingen dere snakker om? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skal på sesjon imorgen jeg, er enda ikke helt sikker på om jeg faktisk vil inn. Har dog tenkt litt på garnisonen i Sør-Varanger.. ikke at det hadde noe med tråden å gjøre da... 8370492[/snapback] Mitt år i militæret har vært kjempebra. Jeg føler at jeg sitter igjen med mye. Mange gode venner og mange fine opplevelser. Akkurat nå er jeg litt lei forsvaret, men jeg kommer ikke til å angre på at jeg har vært her seinere:) Men dimme læll ! Å Metallica 8370864[/snapback] Hører mye bra om militæret ja Tror nesten at jeg får satse på å ta ett år, er helt sikkert en fin opplevelse. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Hva er den dimme tingen dere snakker om? 8371438[/snapback] Å dimme er et slangord for dimisjon som betyr at man slutter i militæret, ferdig med tjenesten Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Aldri Dimme, dø på post! Haha, det var mitt"slagord" i Garden.. Rissa det inn i diverse senger og trær på Skaugum i Asker... Kødd seff, men gøy alikavel... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 zyfah: Hvor lenge måtte du være inne? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Dimme er den beste følelsen ever.. Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 zyfah: Hvor lenge måtte du være inne? 8777051[/snapback] Fra 17.august il 6.juli Lenge nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå