Sessan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei. Jeg og mine venninner planlegger sydentur på slutten av sommeren. Vi er keene på bra strender, bra uteliv, (kanskje litt shopping, men ikke viktig...)og å treffe folk på vår egen alder. Vi er i alderen 22 til 24 år. Noen som har noen gode tips? Føler liksom at Agia Napa og Hersonissos blir litt russefylla om dere skjønner..? Ikke vært der selv, men har på følelsen at de fleste der er i alderen 16 til 20 år, og det blir litt ungt. Eller tar jeg helt feil nå? Takker for tips. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei. Jeg og mine venninner planlegger sydentur på slutten av sommeren. Vi er keene på bra strender, bra uteliv, (kanskje litt shopping, men ikke viktig...)og å treffe folk på vår egen alder. Vi er i alderen 22 til 24 år. Noen som har noen gode tips? Føler liksom at Agia Napa og Hersonissos blir litt russefylla om dere skjønner..? Ikke vært der selv, men har på følelsen at de fleste der er i alderen 16 til 20 år, og det blir litt ungt. Eller tar jeg helt feil nå? Takker for tips. 8368329[/snapback] Kanari Øyene er jo alltid en klassiker.. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kreta - platanias / chania er veldig fine steder Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ut i fra det du skriver så burde f.eks. Nice eller kanskje tom. Ibiza være noe for dere? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Ut i fra det du skriver så burde f.eks. Nice eller kanskje tom. Ibiza være noe for dere? 8376246[/snapback] Nice er vell ikke akuratt et sted du drar for nye heftige strender og sole. Finnes mange bedre valg enn dette. Ibiza er vell litt 80's? Ayia Napa - Mange på den alderen deres og eldre som drar dit. Mallorca - Uteliv guaranteed har også endel ok strender. Ios Hellas - Skal visst være ganske bra. Endret 13. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Platanias rett utenfor Chania på Kreta er nok ikke et så godt valg for dere ville jeg påstå. Har tilbrakt en del sommrer der siden familien har en del venner. Man kan finne steder for en hver sak der, men om festing er ekstremt viktig, ville jeg kanskje ha funnet et annet sted, dette er ikke en utpreget utelivsby. Uansett kan jeg anbefale Chania / Platanias til dere, god shopping her for å være Hellas om du spør meg, forvent dog ikke gode priser på orginale varer. Disse er omtrent like dyre / dyrere enn i Norge. Piratkopier finner man selvsagt svært billig. Angående uteliv er dette sentrert i Platanias, og områdene utenfor selve Platanias for øyeblikket. For en del år tilbake var det en del trendy klubber i Chania sentrum, men hele bølingen ser ut til å ha lagt ned / flytttet / går dårlig. I fjor sommer virket det som om de prøvde å få feststedene i gang igjen der nede, så godt mulig at disse er svært mye bedre i år. Strendene i Platanias er dog ikke så gode spør du meg, synes stranden er litt "steinete" rett og slett. Men det finnes nok gode områder der også. Jeg, personlig har pleid å holde meg til stranden som ligger vel en mil fra Platanias, ligger ved en gate som heter Chrissi Akti. Finnes mange fine strender på veien innover til denne i tillegg. Fyr løs om dere har flere spørsmål Endret 13. april 2007 av haingodegamle Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vil anbefale "Sunny Beach" i Bulgaria! Det er masse uteliv der! Om vinteren bor det 500 der, om sommeren 70 000 Det er lange og flotte strender, høye temperaturer og varmt i havet. Dessuten er det veldig billig der. En middag med øl koster 50 kr. Det er Happy Hour hele tiden, og da betaler man 10 kr pilsen på utesteder. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kan også anbefale Lloret Del Mar. Flott sted uten aaaltfor mange alkoholiserte drittunger som det er på Ibiza. Lenke til kommentar
raxmo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 e vet ikke helt om hersonissos... men e har no lest litt hit og dit pga e ska reise til hersonissos... 3til 10 aug da e mere en party plass mere for folk som e 20 til 25 år etter foruman sier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå