DementedAlbino Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvilket skjermkort er det når det står rage 128 på kortet og hvor finner jeg drivere til det? Hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort og bios versjon som trengs? Har prøvd å se på kortet men finner ikke noe der. Håper på rask hjelp.. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 rage 128= ATI Rage 128, kan kanskje være ATi Rge Fury 128 GL SD Engelsk Versjon... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 SiSoft Sandra og det der programmet til Oda, WCPUID, kan kanskje være til nytte. http://hp.vector.co.jp/authors/VA002374/src/info.html Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Har funne ut at hovedkortet er ett chaintech 6v7a3. Har lastet ned bios,men den er kunn en bin fil så jeg har ingen ide om hvordan jeg da skal få flashet bios siden den ikke vil starte opp i fra disken slik som det vanligvis gjøres. Kan noen hjelpe meg videre her med å flashe bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå