tvv Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Etter å ha lastet ned ny programvare til N80 fra nettet - ja så blir tlf engelsk talene - ringer man club nokia så er det første de spør om - har du kjøpt tlf din i utlandet - ja det har jeg - ja da er det årsaken og du må levere tlf til et serviceverksted for å få den til norsk igjen. SMART - det står advarsel på advarsel om alt du ikke må gjøre, men det var vel veldig rart at folk har kjøpt tlf i utlandet i dag hvor man forflytter seg på noen timer. Så mitt spørsmål er finnes det noen smart vei for å laste ned norsk språk uten å måtte levere tlf på service? Eller blir dette min siste nokia?!?!? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Var telefonen i utgangspunktet norsk? I så fall hvorfor svarer du "ja det har jeg" når de spør om du kjøpte den i utlandet? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Var telefonen i utgangspunktet norsk? I så fall hvorfor svarer du "ja det har jeg" når de spør om du kjøpte den i utlandet? 8370469[/snapback] Det finnes programvare for å flashe telefonen, og endre produktkoden. Husker ikke linkene, men hvis det er aktuelt for deg skal jeg klare å finne de for deg. Obs du mister garantien på mobilen. Lenke til kommentar
tvv Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Var telefonen i utgangspunktet norsk? I så fall hvorfor svarer du "ja det har jeg" når de spør om du kjøpte den i utlandet? 8370469[/snapback] Det finnes programvare for å flashe telefonen, og endre produktkoden. Husker ikke linkene, men hvis det er aktuelt for deg skal jeg klare å finne de for deg. Obs du mister garantien på mobilen. 8371367[/snapback] Vil gjerne ha adressen om du finner - garantien blåser jeg i - den er det alltid så mye om og men med alikevel...... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Var telefonen i utgangspunktet norsk? I så fall hvorfor svarer du "ja det har jeg" når de spør om du kjøpte den i utlandet? 8370469[/snapback] Det finnes programvare for å flashe telefonen, og endre produktkoden. Husker ikke linkene, men hvis det er aktuelt for deg skal jeg klare å finne de for deg. Obs du mister garantien på mobilen. 8371367[/snapback] Vil gjerne ha adressen om du finner - garantien blåser jeg i - den er det alltid så mye om og men med alikevel...... 8373304[/snapback] Nokia N80 Mobile blog Endret 13. april 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå