Gå til innhold

få tilbake norsk språk på N80

tvv

Anbefalte innlegg

Etter å ha lastet ned ny programvare til N80 fra nettet - ja så blir tlf engelsk talene - ringer man club nokia så er det første de spør om - har du kjøpt tlf din i utlandet - ja det har jeg - ja da er det årsaken og du må levere tlf til et serviceverksted for å få den til norsk igjen. SMART - det står advarsel på advarsel om alt du ikke må gjøre, men det var vel veldig rart at folk har kjøpt tlf i utlandet i dag hvor man forflytter seg på noen timer.

Så mitt spørsmål er finnes det noen smart vei for å laste ned norsk språk uten å måtte levere tlf på service?

Eller blir dette min siste nokia?!?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Var telefonen i utgangspunktet norsk? I så fall hvorfor svarer du "ja det har jeg" når de spør om du kjøpte den i utlandet?

8370469[/snapback]

Det finnes programvare for å flashe telefonen, og endre produktkoden. Husker ikke linkene, men hvis det er aktuelt for deg skal jeg klare å finne de for deg.

Obs du mister garantien på mobilen.

Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Var telefonen i utgangspunktet norsk? I så fall hvorfor svarer du "ja det har jeg" når de spør om du kjøpte den i utlandet?

8370469[/snapback]

Det finnes programvare for å flashe telefonen, og endre produktkoden. Husker ikke linkene, men hvis det er aktuelt for deg skal jeg klare å finne de for deg.

8371367[/snapback]

Vil gjerne ha adressen om du finner - garantien blåser jeg i - den er det alltid så mye om og men med alikevel......

Lenke til kommentar

8370469[/snapback]

8371367[/snapback]

Vil gjerne ha adressen om du finner - garantien blåser jeg i - den er det alltid så mye om og men med alikevel......

8373304[/snapback]

Nokia N80 Mobile blog

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...