Corn Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hei! Jeg har fått en ny mus til jul, en logitech dual optical ettellerannet. Den er kjekk og grei med mange flotte (unødvendige) funskjoner. Mitt problem er: Jeg klarer ikke å bruke musehjulet(som mouse3 button) eller tommelknappen i spill, da går den direkte i windows og begynner med hurtigmenyen sin. Jeg bruker WinXP. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Zevs Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 du kan pr0ve a instalere spillene paaa nytt. da vil sansynligvis scrollen fungere ,men tommelknappen vet jeg ikke hvordan jeg fikser =) Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Selv anbefaler jeg å avinstalere mouseware og bruke microsoft sine drivere. Ellers kan du også gå til HKEY_LOCAL_MACHINEsoftwarelogitechmousewarecurrentversion i regedit og endre "mousehookdllenable" til "0" og reboote. Søk på "Logitech" på disse fora. Det finnes flere poster med spm angående logitech. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Desutten må du sikkert skru av den webwheel funksjonen på musa for å bruke midtknappen (hjulet) Still litt på settings... Sliter du fortsatt ta en titt i help fila og stikk innom logitech. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2001 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=7321&forum=25 Hehe, jeg er ganske dum :smile: Lenke til kommentar
fudun Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Stikk på http://www.logitech.com og last ned nyeste mouseware... drivere og en eller annen fix for hjulet i spill. gamewheel eller noe sånt. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2001 finner ikke siste drivere og gamewheel, eller noe lignende. Hjalp ikke med nyeste mouseware, får vel avinstallere og blåse i hele greia :/ Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2001 Hehe, jeg fant en fin løsning, jeg bare setter tommelknappen til å være f9 knapp, og bruker den i spill! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Merk at det da ikke funker å holde den inne. Dette er et av problemene jeg har sendt mail til logitech om. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2001 Hmm, ja, jeg fant ut det den harde måten, får håpe de fikser dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå