Gå til innhold

Michael Shanks blir med i 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

We've just received confirmation from his publicist that Michael's appearance on 24 begins with episode 19 ("12:00am - 1:00am") which airs on 23 April.

 

In addition, we've also been advised that there are indications Michael's scenes may be condensed into 2 or 3 episodes, and not the 4 episodes as originally planned.

Lenke til kommentar

Strengt talt er det vel ingen andre enn Kiefer som har fast rolle, folk dauer jo før man lærer å stave fornavnene deres ^^

 

Men rent seriøst så tror jeg det er snakk om 3-4 episoder. Men om Jack ikke torturerer vedkommende til døde så kan det jo fort være han dukker opp igjen i neste sesong.

Lenke til kommentar
Hehe godt sagt. Tror jaggu jeg må kikke litt på 24 igjen. Foreløpig kun sett sesong 1 *hides*

8385308[/snapback]

du går virkelig glipp av noe må jeg si , 24 er den beste serien of all times etter min mening :)

 

men litt ontopic : ser ikke stargate Sg1 så jeg er ikke kjent med denne person , faktisk aldri sett/hørt om han jeg ( bør jeg skjems for det :blush: ? ) men blir sikkert fint med en "kjent" person til i 24 :p

Lenke til kommentar
Strengt talt er det vel ingen andre enn Kiefer som har fast rolle, folk dauer jo før man lærer å stave fornavnene deres ^^

 

Men rent seriøst så tror jeg det er snakk om 3-4 episoder. Men om Jack ikke torturerer vedkommende til døde så kan det jo fort være han dukker opp igjen i neste sesong.

8379021[/snapback]

 

Haha :!:

 

Ja, Jack liker visst skyte/torturere venner og fiender. :tease:

Lenke til kommentar
Lurer på hva slags rolle han vil ha. Jeg er nå vandt med å se Michael i Stargate, så jeg kan få meg en overraskelse hvis han går fra smart og geeky i Stargate til badass i 24.

8461358[/snapback]

 

Jeg er nokså sikker på at han er sjefen fra Division som blir sendt over for å styre i de siste episodene. SÅnn jeg ser det, så er det nokså klart. Han/hun som skal spille sjefen må være noe bedre enn en statist etc. og derfor virker det logisk for meg at Michael blir sjefen ;)

 

Gleder meg til neste episode :D

Lenke til kommentar

Hmm, han må vel komme neste episode, for dette begynner å haste.

 

Er det virkerlig så mange?

 

Skal vi se...

 

 

Nina Myers

Kim Bauer

Kona til Bauer

Edgar

Tony Almeida

Han svarte politihjelpefyren til Jack (haha, husker ikke mange navn gitt)

Michelle (Almeida(?))

En til i gjengen(?)

President Palmer (den første) men muligens Wayne Palmer i tillegg.

En eller annen fyr som ble radioaktivert i sesong 2.

 

 

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Lurer på hva slags rolle han vil ha. Jeg er nå vandt med å se Michael i Stargate, så jeg kan få meg en overraskelse hvis han går fra smart og geeky i Stargate til badass i 24.

8461358[/snapback]

 

Jeg er nokså sikker på at han er sjefen fra Division som blir sendt over for å styre i de siste episodene. SÅnn jeg ser det, så er det nokså klart. Han/hun som skal spille sjefen må være noe bedre enn en statist etc. og derfor virker det logisk for meg at Michael blir sjefen ;)

 

Gleder meg til neste episode :D

8463270[/snapback]

 

 

Quoter meg selv her ja..

 

Jeg hadde feil jeg ;) Var ikke han, men han er jo muldvarpen! Egentlig sytnes jeg det er dumt å la Michael spille rolle som skurk. Han er jo så snill og sympatisk og nesten en MacGyver-holdning i SG-1, men neida, her skal han selge informasjon til russerne.

 

Vel, se det på den lyse siden. Kanskje Dotten har rett. Jack får vel torturert han til døde etterhvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...