Greke88 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Har problemer med en fil som kalles svchost og trenger litt hjelp. Har lest litt rundt om kring på nett men finnjer ikke noe konkret svar som løser mitt problem. Problemet er at denne filen tar så å si alt av CPU ytelsen, noe som gjør at det ikke er mulig å jobbe på pc'en. Da jeg "slår av" denne fila i Task manager fungerer ikke lyden på maskina. Har lasta ned et program som heter Process Explorer og funnet hvilken fil det er som forårsaker problemet men lurer på hva jeg kan gjøre for å fikse det. Legger ved et print screen.. Er det noen som vet noe om dette? Er så å si blank selv så jeg hadde satt stor pris på litt hjelp:) MVH Kenny G Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Flere som har hatt problemer med svchost.exe på forumet. Har du lest noen av dem? Kanskje de kan gjøre deg klokere. Lenke til kommentar
Greke88 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Flere som har hatt problemer med svchost.exe på forumet. Har du lest noen av dem? Kanskje de kan gjøre deg klokere. 8368060[/snapback] Hei=) Har lest de men finner ikke hjelp i dem:S Er det ikke noen som kan hjelpe meg å "tyde" hva som er problemet ved hjelp av vedlegget?` MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå