Gå til innhold

Problem med "Retrieve Info" om account.

Anbefalte innlegg

Heihei, idag tenkte jeg at jeg skulle laste ned steam og prøve noen runder cs: source. Men jeg husker ikke hvilket passord jeg brukte, så jeg trykket på knappen "Retrieve account info". Og da stod det at en e-mail med diverse info hadde blitt sendt til den mail addressen jeg brukte når jeg først laget denne accounten.

Det er her problemet kommer, det er en stund siden jeg har brukt denne mail addressen, og det virker som om den har blitt slettet eller noe sånt av hotmail, siden jeg ikke kan logge inn.

The sign-in e-mail address is incorrect or the typed characters don't match the picture or audio. Please try again.

Da lurer jeg på om det er noen måte jeg kan få tilbake steam accouten min, jeg har cd-key og alt liggende.

Endret av Thorsø
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk ut Retrieve Account-delen på www.steampowered.com? :)

Oi vent, du kunne jo ikke logge inn på hotmailaccounten...

Lag en ny hotmail-acount da?

8370436[/snapback]

Hvordan hjelper det meg å lage en ny hotmail adresse, når alt sammen blir sendt til den gamle?

Men uansett, sendte mail til Valvesupport, med bilde av cdkey, cd'n og alt som skal til, så regner med at jeg blir tilsendt et nytt passord eller lignende i løpet av noen dager nå.

Lenke til kommentar

Da var accounten min stjælt for tredje gang :realmad:

At jeg gidder å låne til folk som jeg vet jeg ikke kan stole på :wallbash:

Du låner kontoen til èn jævla forpult person og han låner det til en venn, som låner det til en venn, som låner det til en annen jævla forpult dri**unge, som så bare må stjæle accounten fordi han vet jeg aldri kommer til å finne ut hvem han er.

Unnskyld språkbruket. Men er jævlig sur

Lenke til kommentar
Det tok ihvertefall 1 år, og minst 30 mail, med bilde av cdkey osv. før jeg fikk tilbake min stjælte account.. Men lykke til til deg hvertefall ;)

8370800[/snapback]

De svarte meg på tre dager, så nå er alt fikset.

8403274[/snapback]

Ok, blitt flinkere til å svare de nå :p

EDIT: Jeg greide å "stjæle" accounten min tilbake i går :p

Gjett hva noob hackeren hadde bytta passord til a?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
PassorD :p
Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...