Dumbo Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Er litt usikker på hvor denne posten egentlig skulle være, så da tar jeg den her. Har bestilt noen varer fra komplett. Det jeg lurer på er, er dette vanlig postoppkrav, eller blir det behandlet på en annen måte ? På ordre siden min på komplett står: Lev.måte Hjem på kvelden og når jeg "Tracker" pakken står: Produkttype: PÅ DØREN Hvis den kommer på døren, hvordan er betalingsmåtene da ? Kontant eller ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 De kommer med pakken på døren din mellom 5 og 9 på kvelden. Du må betale med Bank-Accept, eller minibankkort. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 19:36, skrev Dumbo:Hvis den kommer på døren, hvordan er betalingsmåtene da ? Kontant eller ? Etter hva jeg har forsått kan du ikke betale kontant eller med noen kredittkort. Du kan visstnok betale med vanlig bankkort Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jepp, kan ikke betale med kontant ihvertfall. Dette er for at postmannen/whatever skal slippe å drasse rundt på tusenvis av kroner og ble ranet på veien hjem, knekke en hånd og ikke kunne arbeide og ikke fø de 14 barna sine. Tenk på den stakkars mannnen.. *snufs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå