Gå til innhold

Feil med Samsung SyncMaster 930bf?

Anbefalte innlegg

har som sagt Samsung SyncMaster 930bf 19" LCD skjerm, og har hatt den i omtrent et år nå.

problemet jeg har er at på vinduer i windows, eksempelvis startmenyen eller en eller annen mappe eller i nettleseren, så dukker det opp små blinkende svarte (eller andre farger) klatter, på de samme plassene hele tiden. men de forsvinner hvis jeg dekker over de med musepekeren.

og når skjermen er helt svart, f.eks. når windows starter opp, dukker det opp et titals grønne pixler som både blinker og flytter på seg tilfeldig.

det jeg lurer på er om det er skjermen det er noe galt med (det er det jeg tror iallefall), eller om det er skjermkortet (et XFX nVidia GeForce 7900 GT/GTO), eller om det faktisk er programvaren (har Vista Ultimate Edition) det er noe galt med.

eller om noen i det hele tatt har hørt om eller sett problemet? :S

Endret av JohanStendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vet ikke hvorfor  men  jeg  tro nå det  har  mest  med  softwaren å gjøre.

altså driverne.

jeg  tror nok du bør  kontrollere  skjerme  mot  en annen  pc  og  din pc mot  en annen skjermen  bare  for  å eliminere  noe av  mulighetene.

8370155[/snapback]

Driveren er up to date ifølge Windows, men skal ta og teste med en annen skjerm når pappa kommer hjem med sin laptop;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...