minimum payne Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 de sendte meg regningen for oppkobling og 6 måneders bruk i begynnelsen av denne måneden, den skulle være betalt innen 15.12. den betalte jeg. den var på ca 4500 kr, og i dag ser jeg i postkassa, og det ligger et brev fra bluecom der, rart tenker jeg, og åpner det. faktura på 2970 kr som skal være betalt innen 22.12!!! for leie av adsl fra 1.11 til 30.4. Er dette lov? 4 dager er jo ikkenoe. jeg er jo ikke laget av penger heller. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 om forskuddsbetaling er lov? ja såvidt jeg vet er det det. Du får ta kontakt med bluecom og spørre dem hvorfor du PLUTSELIG må forskuddsbetale hvis du ikke har gjort det før. Det virker litt suspekt. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Pøh samme gjør telenor..spes på ISDN vet jeg. Bluecom kan godt sende deg regning pr mnd, er bare å be om det. Unødvendig post Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 19:34, skrev minimum payne:Er dette lov? 4 dager er jo ikkenoe. jeg er jo ikke laget av penger heller. Lov er det nok, men du kan jo sende de en mail og be om utsettelse eller splitte den i to. Vil tro dette går greit. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvem avgjør hav som er unødvendig posting?? Unødvendig å nevne hva slags mus du har på maskinen din ihverfall! :wink: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 poenget var jo at jeg har fått regning fra bluecom på totalt 7500 kr denne måneden, er de ikke klar over at bilforsikringen skal betales denne måneden også? skitt. vel får bite i det sure eplet og sende dem en mail der jeg ber om 10 dagers betalingsutsettelse. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Du trenger aldri betale mere enn det du har brukt for..om du ringer blurcom får du bare beskjed om å betale en liten del av regninga Cyberpet, jeg skriver hva jeg vil, har vært mye spm om mus, så om noen lurer på om akkurat jeg har er bra så kan de jo spørre meg...ikkesant? Skjønner du? Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har akkuratt opplevd noe lignende, og da ringte jeg bluecom og sa at jeg ville ha 4 regninger i året, og det var greit det... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 jajja Izex, viss du skriver kva du vil, må no andre også få lov til det.. synst du ein post er unødvendig, er no det bare å la ver å lese den da.. ikkje lag problema større enn dei er.. synst ditta var ein heilt OK post for ein som fekk litt for masse å betale ein månad.. håpe Bluecom ordnar opp! -Kim- Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 20:02, skrev Izex:Du trenger aldri betale mere enn det du har brukt for..om du ringer blurcom får du bare beskjed om å betale en liten del av regningaCyberpet, jeg skriver hva jeg vil, har vært mye spm om mus, så om noen lurer på om akkurat jeg har er bra så kan de jo spørre meg...ikkesant? Skjønner du? Titan alu vifte 92mm Du treng ikkje nevne kva vifte du har. Unødvendig med 2 signaturer i ein så liten post også. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Heh, litt teit med å betale for 6 mnd ja. Som flere her sier, så kan du sikkert snakke med de om det. Viasat tar betalt en gang per år :smile: Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Du kan selv velge betalingsterminer, selv har jeg hver 3.måned. Fikk også regning idag med 4dagers frist. Litt liten tid synes jeg, da mange er mye ute i julen osv. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Izex: Joda, du skriver hva du vil og det gjør jeg og... synes bare det ikke var opp til deg å kalle denne strengen unødvendig.. Du er jo tydeligvis interessert i å svare selv Og når jeg tenker meg om så er det sikkert kjekt for de andre å vite åssen mus du har, skal ikke blande meg mer opp i det jeg.. :smile: Lenke til kommentar
olais Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 19:34, skrev minimum payne:de sendte meg regningen for oppkobling og 6 måneders bruk i begynnelsen av denne måneden, den skulle være betalt innen 15.12. den betalte jeg. den var på ca 4500 kr, og i dag ser jeg i postkassa, og det ligger et brev fra bluecom der, rart tenker jeg, og åpner det.faktura på 2970 kr som skal være betalt innen 22.12!!! for leie av adsl fra 1.11 til 30.4. Er dette lov? 4 dager er jo ikkenoe. jeg er jo ikke laget av penger heller. Var selv ute for noe lignende fra Bluecom. Fikk regning på en god del av den tiden som allerede var betalt pluss noen uker til. Ringte dem og de unnskyldte seg med at noen få hadde fått feil fakturering pga. omlegging av regnskapssystemet. Dette var for snart ett år siden. Hadde mine tvil om sannheten. Skal tro hvor mange kunder som er blitt utsatt for lignende ting og bare betalt uten å oppdage "feilfaktureringen" Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det er veldig dårlig reklame for Bluecom at du lager sånn topic pga at du har vært sløv med å få ordna måneds regninger, synes du burde endre den. Det er urettferdig måte å kritisere på. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 19:46, skrev cyberpet:Hvem avgjør hav som er unødvendig posting??Unødvendig å nevne hva slags mus du har på maskinen din ihverfall! :wink: Unødvendig post eller ikke - det er det moderator som avgjør. Hold dere til topic, eller forflytt dere til off-topic dersom dere ønsker å fortsette denne diskusjonen, takk. -moderator yummy- Lenke til kommentar
lobster Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Bluecom fortjener litt dårlig reklame de også... Det er ikke bare en dans på roser å være kunder hos dem.. Men jeg må passe på å si at den siste oppgraderingen de gjorde for noen dager siden gjorde susen... Jeg har mye bedre hastighet nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå