Gå til innhold

Historien om "Arne"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En teori som ikke var på Wikipedia men som jeg har hentet fra en primærkilde:

 

Året var 2001. På den tiden kalte jeg meg Tyldak(eller Tyldis blandt tassene jeg satt sammen med).

Vi gjorde derimot en interessant oppdagelse, da vi fant ut at vi kunne bevise tesen "de fleste nerder heter Kristian". Overtrøtte som vi var på fredagen eller lørdagen(selv hadde jeg ikke sovet noe), prøvde vi å rope navnet "Kristian", noe som resulterte i at svært mange snudde seg. Da vi derimot ropte et annet navn, "Arne", reagerte ingen. Ikke engang noe "Arne"-roping...bortsett fra en tass som syntes det tydeligvis var ganske morsomt. Vi ropte "Arne" flere ganger, men lot det ligge etter en god latter. Det ble ikke mer "Arne" før på søndagen, da noen skulle holde en "takk for i år, stikk før klokka 12"-tale fra scenen, som vi satt like ved. Hvem som begynte å rope "Arne" denne gangen, vet jeg ikke, men det var blant flokken jeg reiste med. Dette utviklet seg i flokken overtrøtte nerder som satt foran scenen, det ble ikke overdøvende, men nok til at fyren på scenen ba folk roe seg.

 

Året etter var jeg ikke på TG, men ifølge venner av meg, fortsatte "Arne"-ropingen for fullt det året. Og siden har det visst bare eksplodert.

Jeg kan dermed si med sikkerhet at, ja, jeg var blant de som startet "Arne", i 2001(da ingen andre svarte på ropene den første kvelden), og venner av meg sier det ikke var noe "Arne" i 1999 eller 2000.

Hvordan det eksploderte til et fenomen, vet jeg ikke. Overtrøtte nerder har vel skylden for det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...