Gå til innhold

Opera 7 Beta 2


Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde den Wand tingen, da kom det dobbel post gitt! Sikkert jeg som tulla..

 

Men jeg kan se en "Slett denne meldingen knapp"

 

Blir riktig font på hw.no igjen.. det var det ikke på b1, selv om jeg likte den mindre fonten bedre!

 

/me liker Opera 7 b2

 

[ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-12-19 23:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-19 23:37, skrev BeachDumb:


Du har satt på Show Window Size i Preferences.. jeg syntes det er fint jeg
:eek:
)


 

Fant det akkurat ut selv... :smile:

 

For de som ikke har merket det: Du må skrive posten før du trykker ctrl-enter, fordi når du trykker ctrl-enter, vil den automatisk legge inn passord og brukernavn, og gå videre. Med andre ord, den trykker på "send" automatisk.

 

Men er det noen som vet hvor du finner, eller hvordan "Fast Forward" funksjonen fungerer?

 

Fake: vi har fått med oss at du ikke likte opera nå...

 

_________________

www.NokiaMobil.tk - www.NokiaForum.tk

 

[ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-12-20 01:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 01:21, skrev GeeZuZz:

For de som ikke har merket det: Du må skrive posten før du trykker ctrl-enter, fordi når du trykker ctrl-enter, vil den automatisk legge inn passord og brukernavn,
og gå videre
. Med andre ord, den trykker på "send" automatisk.


Eg har funne ut at det er mest praktisk å logge inn på http://forum.hardware.no/login.php for da slepp ein å bruke Wand for kvar post.

Quote:


Men er det noen som vet hvor du finner, eller hvordan "Fast Forward" funksjonen fungerer?


Gå til google (skriv f.eks 'g opera' i adressefeltet), du får da opp mange sider med resultat. Du vil også sjå at den vanlege Forward-knappen er bytta ut med ein FastForward-knapp, som du kan trykke på (eller helst bruke høgrepil, eller x eller mousegesture), for å komme til neste resultatside. Altså slik at du slepp å trykke på next-linken nederst på sida.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 11:20, skrev pekle:


Gå til google (skriv f.eks 'g opera' i adressefeltet), du får da opp mange sider med resultat. Du vil også sjå at den vanlege Forward-knappen er bytta ut med ein FastForward-knapp, som du kan trykke på (eller helst bruke høgrepil, eller x eller mousegesture), for å komme til neste resultatside. Altså slik at du slepp å trykke på next-linken nederst på sida.


 

Gebialt... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-19 18:46, skrev Dr3as:

hehe, den var feeet :wink: men virker som om jeg har funnet et problem, håper det løste seg etter at jeg fjerna noen gamle instillings greier. opera lagra nemlig ikke oppsettet mitt. den lagra farge og passord osv, men fjerna jeg noen kanpper og sånn og bookmarksa så sto alt der når jeg starta opp opera igjen :|


 

Hvordan får man at Opera lagrer passord?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-20 21:00, skrev meastp:

nesten hver gang jeg trykker på en link, kommer "Could not connect to server" - dette er veldig irriterende :sad:


 

Dette får jeg i Opera 6.05. Ja, det er irriterende, men det kan tyde på at det ikke er noe galt med betaen da :smile: Noen som vet hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-21 10:54, skrev Admin'c:

Opplever, at microsoft sine sider ikke liker opera... Får ikke skrevet inn i søkefeltene på knowledgebase og søk knappen er ute av funksjon. måtte dermed starte ie.


Ellers en grei browser, som kanskje trenger å bli litt kjappere noen steder



 

Prøvd å ta identify as IE? (F12). Ellers mistenker jeg at MS til tider aktivt saboterer for opera, http://www.xbox.com feks, kommer du ikke inn på i det hele tatt før du tar identify as IE.

 

AtW

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-21 10:54, skrev Admin'c:

Opplever, at microsoft sine sider ikke liker opera...


 

Helt korrekt, M$ driver med barslige midler for å øke sin bestanddel i web-browser krigen. De later som om de ikke kan lage websider, og SØRGER for at det ser sinnsvakt ut/ikke funker i opera.

 

synd....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-21 12:05, skrev ATWindsor:


Prøvd å ta identify as IE? (F12). Ellers mistenker jeg at MS til tider aktivt saboterer for opera,
feks, kommer du ikke inn på i det hele tatt før du tar identify as IE.


AtW


 

OMFG! testa det nå:

sto å venta i 3 min på å komme inn med identify as opera"

Deretter satte jeg "identify as i.e 5.0" uten å avbryte side-nedlastingen..

BANG - siden rett opp gitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...