Gå til innhold

Trenger et godt og billig hår-styling produkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wax Gel fra H&M er kjent som noe av det bedre du får tak i av billige ting :)

8367433[/snapback]

Hmm, den har jeg verken prøvd eller sett faktisk. Er ikke så into sånn heller da men.

Jeg har i det siste brukt Define - Out of bed eller noe i den duren, den synes jeg har en litt ekkel "giftig" lukt, også er den veldig klissete og tørker ut håret. Wax Gel fra H&M er ikke sånn eller?

Lenke til kommentar

Prøv ut "Define Creating Wax" :) En lav, flat, rund, sølvfarget boks med blått/turkist lokk. Prøvd den en stund nå, ganske fornøyd. :) Har selv ganske kort, tykt hår :)

56 KR på REMA ;) Skal snart prøve ut den andre define-saken selv, bare for å teste forskjellige. Gjør det samme du,så finner du ut hvilke(n) som passer deg. ;)

Lenke til kommentar
kort hår?  rød Dax! folk gjir den mye krittik fordi den ikke går helt av etter en gang i dusj men er super på kort hår!

8369168[/snapback]

Define Creating Wax og Dax ødelegger håret.

8369321[/snapback]

Kilder?

Selv bruker jeg rød Dax, er fornøyd med det, men blir litt klissete om håret ikke er tørt nok.

Jeg vurderer dog å skifte til Renati Rock Hard siden den lukter himmelsk. :wee:

Lenke til kommentar
Spør enhver frisør om hva de mener om DAX og du vil aldri ta på produktet igjen :) Glad det aldri har rørt håret mitt ihvertfall.

8369649[/snapback]

Pfft, frisører har da ikke peiling. :innocent:

Men, uansett, jeg vil egentlig ikke anbefale å bruke Dax. Kan være et helvete å få ut av håret til tider, og det lukter røv og klisser rimelig ofte.

Noen av grunnene til at jeg går over til Renati nå. :)

PS: Er bare kritisk til Frederic siden han kommer med en påstand uten noen kilder eller egne erfaringer for å backe opp argumentet. Jeg er dog en smule enig i at Dax kan ødelegge håret (om ikke for bestandig, så ihvertfall for noen uker :p).

Lenke til kommentar
Spør enhver frisør om hva de mener om DAX og du vil aldri ta på produktet igjen :) Glad det aldri har rørt håret mitt ihvertfall.

8369649[/snapback]

Pfft, frisører har da ikke peiling. :innocent:

Men, uansett, jeg vil egentlig ikke anbefale å bruke Dax. Kan være et helvete å få ut av håret til tider, og det lukter røv og klisser rimelig ofte.

Noen av grunnene til at jeg går over til Renati nå. :)

PS: Er bare kritisk til Frederic siden han kommer med en påstand uten noen kilder eller egne erfaringer for å backe opp argumentet. Jeg er dog en smule enig i at Dax kan ødelegge håret (om ikke for bestandig, så ihvertfall for noen uker :p).

8369723[/snapback]

At dax voldtar håret er da allmen kunskap? :o

Lenke til kommentar
kort hår?  rød Dax! folk gjir den mye krittik fordi den ikke går helt av etter en gang i dusj men er super på kort hår!

8369168[/snapback]

8369321[/snapback]

o.O

Hvor har du det med Creating Wax fra? :o :dontgetit:

Lenke til kommentar

8369168[/snapback]

8369321[/snapback]

o.O

8376531[/snapback]

hvis det er den flate turkise boksen med grått lokk eller noe sånt, så kan jeg skrive under på at den er den værst voksen jeg har prøvd! Den får håret til å se fett ut, ikke holder den, og den går faen ikke ut igjen heller! drittvoks... brukte den 2 ganger før jeg kastet den.

Lenke til kommentar

8369168[/snapback]

8369321[/snapback]

o.O

8376531[/snapback]

hvis det er den flate turkise boksen med grått lokk eller noe sånt, så kan jeg skrive under på at den er den værst voksen jeg har prøvd! Den får håret til å se fett ut, ikke holder den, og den går faen ikke ut igjen heller! drittvoks... brukte den 2 ganger før jeg kastet den.

8377127[/snapback]

Er bare kritisk til Frederic siden han kommer med en påstand uten noen kilder eller egne erfaringer for å backe opp argumentet.
Egen erfaring: Spurt min frisør, og hun var ikke nådig. Det er jo klart at hun vil framstille de produkter hun fører som mye bedre enn Dax og Define, men jeg velger å stole på henne.

Samme erfaring her, forstår ikke at Define-voksen er blitt så populær. Det som gjør at de ødelegger håret er at de ikke vaskes helt ut i vask, og etterlater produktrester, som bl.a. tetter igjen porer i hodebunnen.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...