orginal Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Vurderer å kjøpe en X-Box 360. Er det smart i disse dager, med lansering av PS3? Hvor overlegen er egentlig Playstations nykommer 360'en? Tror dere prisene på brukte 360'er kommer til å synke betraktlig nå når "alle må ha PS3"? Ser at en må "modde" 360 for å få muligheten til å spille selv-brente spill. Er dette noe som går ut på å bytte/kjøpe noe fysisk eller er det kun snakk om bytte av programvare? Isåfall, gjør man noe sånt selv? Har jeg forstått det rett når man kan spille av HD-DVD med denne? Og sist, men ikke minst: Kan man få Singstar til X-Box? Håper noen gidde å svare/linke... Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Pris: Synker kanskje når den nye 360-modellen kommer ut Modding: Krever fysisk inngrep HD-DVD? Med addon. Singstar? Nei. Sony produserer serien. Ang 360 vs PS3: Dette har blitt diskutert til døde, finnes mange tråder om det fra før, og det ender alltid opp i personlige prioriteringer og vurderinger. Men uansett vil jeg si at 360en er et godt kjøp du vil kunne få mye glede ut av. Endret 12. april 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hei! Hei Vurderer å kjøpe en X-Box 360. 1.Er det smart i disse dager, med lansering av PS3? 2.Hvor overlegen er egentlig Playstations nykommer 360'en? 3.Tror dere prisene på brukte 360'er kommer til å synke betraktlig nå når "alle må ha PS3"? 1. Hvorfor skulle det ikke være smart? 2. Ikke mye overlegen i det hele tatt 3. Nope, ettersom det er maange som ikke "Må ha" PS3 Ser at en må "modde" 360 for å få muligheten til å spille selv-brente spill. Er dette noe som går ut på å bytte/kjøpe noe fysisk eller er det kun snakk om bytte av programvare? Isåfall, gjør man noe sånt selv? Det er software oppdatering /m midre fysisk arbeid, og man kan gjøre det selv ja, men mer enn det vil jeg ikke si ettersom jeg ikke liker piratkopiering av spill. Har jeg forstått det rett når man kan spille av HD-DVD med denne? Denne? X360 mener du? Isåfall nei, ikke rett ut av boksen, men man kan kjøpe en X360 HD DVD Drev for 1500 og nyte HD DVD X360 Premium + HD DVD Drev = Billigere enn PS3. Og sist, men ikke minst: Kan man få Singstar til X-Box? Nope, Ikke som jeg vet. Men man har jo Guitar Hero II da ^^ Men virker generelt som at du liker PS og spill til PS så da vil jeg si at du burde kjøpe den hvis du har lyst på den, og pengene til den. EDIT: Leif's Endret 12. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Ps3 vil begynne å vise krafte sin om en stund. men nå er det xbox360 som ligger best ann når det gjelder grafikk. man må kjøpe hd-dvd spiller til som ekstra tilbehør (hvis du ikke venter på den nye modellen Xbox 360 Elite). singstar finnens ikke til xbox http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article949096.ece Endret 12. april 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Nå kommer Rockband både til PS3 og 360 i oktober hvor det er mulig å synge. Om det er en fullverdig Singstar erstatter har jeg ingen anelse om. Har ikke prøvd Singstar, ingen planer om det heller. Noe jeg tror folk rundt meg er nokså glade for. Skulle jeg kjøpt en konsoll nå hadde jeg ventet til slutten av april når den svarte Xbox 360 Elite kommer på markedet. Litt dyrere, men større harddisk og HDMI-utgang. Regner med at denne tråden utvikler seg til en standard konsollkrigtråd, så jeg gidder ikke å skrive side opp og side ned om hvorfor 360 for øyeblikket er et bedre valg en PS3. Det får andre ta seg, evt. prøve å motbevise. Eller så kan du bare ta en titt på alle de andre trådene som har sklidd ut. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Takk takk for utrolig raske svar! Er igrunn bare Singstar som jeg kommer til å savne, og med PS3s pris på 2-3 ganger så mye (brukt 360, ny PS3) blir nok ikke den aktuell... Noen tanker rundt: Kjøpe nå, eller vente til sommeren eller høsten (til GTA IV kommer, den egentlige grunnen til at jeg kommer til å kjøpe konsoll)? Er en pris på 2500 bra for en pakke med 3-6 spill og 360 Premium med medfølgende tilbehør bra? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 SingStar er PS3-eksklusiv og kommer alltid til å være det så lenge det finnes sony-konsoller. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvor vidt du bør kjøpe nå eller til sommeren vil jeg si avhenger av en ting. Gå inn på denne siden, så skroller du nedover og teller antall titler du kunne tenke deg å kjøpe. Dersom du kommer over 3-4 ville jeg gått for en nå. Pakken hørtes nesten for god ut til å være sann, så vil si at det ville være en god deal såfremt det ikke er noe galt med enhetene eller at spillene er hinsides oppripte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 SingStar er PS3-eksklusiv og kommer alltid til å være det så lenge det finnes sony-konsoller. Du måtte bare si det som allerede er nevnt ett par ganger? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvor overlegen er egentlig Playstations nykommer 360'en? På GPU er 360'en hvassere enn PS3'en, så i teorien kan den diske opp med bedre grafikk. PS3'en har mer regnekraft og kan, hvis de kommer ut at CELL jungelen i denne generasjonen, gi bedre AI, fysikk etc. RSX - PS3 Maximum polygon count: 333.3 million polygons per second (1 billion vertices per second / 3 vertices per tirangle) http://en.wikipedia.org/wiki/RSX_'Real...ynthesizer' XENOS - XBOX 360 Maximum polygon count: 500 million triangles per second[3] http://en.wikipedia.org/wiki/Xenos Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 man må kjøpe hd-dvd spiller til som ekstra tilbehør (hvis du ikke venter på den nye modellen Xbox 360 Elite). 8367452[/snapback] Elite har ikke innebygget HD-DVD, btw Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette vil utvikle seg en post om for og imot. Gjør trådstarter et søk vil han finne flere tråder om det samme. Trådstarter spør også direkte om "brente spill" (piratkopiering), og det er det nulltoleranse for her på forumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg