Gå til innhold

Kulturo: Sunshine

Gjest beritellingsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soldeliriumet var veldig underholdende skissert, det får en si. Når det gjelder teknisk kvalitet er heller ingenting å utsette på filmen. Første halvdel av filmen var best, med unntak av den aller siste delen, men jeg syns "mulig interessant film gone actionstyle"-skiftet var for standard og ikke behjelpelig til filmens helhetsinntrykk.

Lenke til kommentar
Lars, se til helvete å skjerpe deg. Det er en helt ålreit film, en helt okei actionfilm med interessant soldeliriumsstil, men noe mer var ikke filmen bortsett fra en remake av Alien :shrug:

Du får ikke komme på fest med sånne infantile holdninger som dette :p

8489488[/snapback]

Remake av Alien? LOL. Den ligner snarere på en syntese av The Fountain og Event Horizon.

Jeg sa aldri at filmen var tidenes beste, poenget mitt er at en film med så bra håndverk aldri fortjener 2/10. Det er rett og slett ikke mulig.

Filmen er i mine øyne ganske bra. Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det var jeg ikke likte med den som gjorde at den ikke nådde helt opp.

Jeg vurderer den til en 6-7/10-film. Ergo litt over middel/god.

2/10 er en karakter som bør være forbeholdt filmer som Cavedwellers, Troll 2 og A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...