Jonhoo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Etter mange mange timer til sammen med surfing rundt omkring på nettet etter løsninger på alskens problemer, ender det veldig ofte opp med at jeg finner løsningen her på forumet. HW.no er en av de får sidene i verden hvor man virkelig kan diskutere hva som helst innenfor data, med ekstremt mange likesinnede og smarte mennesker. Mange andre nettsiden som spesialiserer seg innenfor programmering, webdesign etc, men her på HW.no så finner du alt på ett sted, og det er alltid noen som vet svaret på det du spør etter. Derfor kommer jeg med følgende forslag: Lag en internasjonal versjon av hw.no! Skaff dere domenet hw.org elns og legg en engelskspråklig versjon av siden der som er koblet opp mot den norske. Jeg tror virkelig en sånn siden kunne "tatt av". Et diskusjonsforum dedikert ikke bare til data, men også alt mulig annet! PS: Skjønner det vil ta _en del_ ressurser å drive en slik side, men med flere brukere kommer vel også (ville jeg tro) større reklame/sponsor etc inntekter..? My 5 cents Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Noen med feedback på dette? Vil de være en mulig fremtid for hw.no, eller skal det bare forbli et norsk community som det er nå..? Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg synes at hardware skal forbli et norsk community, hvis vi utvikler oss da vil vi kanskje miste vår sjel. Noe som vi har allerede gjorde, fra nerdforum til hverdagforum Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vi må nok i første omgang bruke resursene på å få et best mulig norsk forum. Så får vi heller se på muligheten om å erobre verden ved et senere tidspunkt Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Såvidt meg bekjent finnes det heller ingen ønske fra Hardware.nos styre om å utvide til å dekke utlandet. Vi har tidligare nokon gangar oversatt artiklar til engelsk, men i all hovedsak har vi slutta med å gjere dette no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg