exenpipp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, jeg lurer på hvilket programm for å lage podcast. Jeg liker ikke garageband, fordi det sier takk takk takk takk i et tempo og jeg vet ikke hvordan man skrur det av jeg har mac og vil selfølgelig ha det gratis! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 winamp kan brukes til slikt mener jeg. Ellers kan jo vlc brukes til streamingserver, men kansje dette ikke er så praktisk til musikk. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg liker ikke garageband, fordi det sier takk takk takk takk i et tempo og jeg vet ikke hvordan man skrur det av 8367155[/snapback] Haha :!: Er det bare derfor eller liker du det generelt ikke? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Metronomen går det jo fint ann å slå av da.. Sitter ikke på mac nå, så kan desverre ikke guide deg, men det er lett gjort... Lenke til kommentar
Sesh Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei, jeg lurer på hvilket programm for å lage podcast.Jeg liker ikke garageband, fordi det sier takk takk takk takk i et tempo og jeg vet ikke hvordan man skrur det av jeg har mac og vil selfølgelig ha det gratis! ja.... det er vel strengt tatt ikke metronom hvis du åpner "ny podcastepisode" istedenfor nytt musikkprosjekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå