Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er vi så kostbare?


Gjest Gjest_452

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_452

Hei. Jeg lurer på, hvorfor er vi så kostbare når noen spør; Skal vi ha sex.

 

Mener, hva er det som er så galt med fri sex da? Hvorfor være kjærester og alt det tullet der? Sex gir jo en orgasme uansett da. Enten med eller uten kjærester.

 

Skjønner ikke på meg dette :(

 

Noen som kan forklare meg dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg lurer på, hvorfor er vi så kostbare når noen spør; Skal vi ha sex.

 

Mener, hva er det som er så galt med fri sex da? Hvorfor være kjærester og alt det tullet der? Sex gir jo en orgasme uansett da. Enten med eller uten kjærester.

 

Skjønner ikke på meg dette :(

 

Noen som kan forklare meg dette?

8367065[/snapback]

Du har hatt en del sex skjønner jeg?

 

Jeg kunne ikke hatt sex med hvem som helst. Faller meg ikke inn naturlig...

Lenke til kommentar
Hei. Jeg lurer på, hvorfor er vi så kostbare når noen spør; Skal vi ha sex.

 

Mener, hva er det som er så galt med fri sex da? Hvorfor være kjærester og alt det tullet der? Sex gir jo en orgasme uansett da. Enten med eller uten kjærester.

 

Skjønner ikke på meg dette :(

 

Noen som kan forklare meg dette?

8367065[/snapback]

Du har hatt en del sex skjønner jeg?

 

Jeg kunne ikke hatt sex med hvem som helst. Faller meg ikke inn naturlig...

8367191[/snapback]

 

 

Hmm, men hvorfor ikke ? :O

 

Nei, har ikke hatt sex. Bare observerer :) Og lærer meg forskjellige saker og info osv.

Lenke til kommentar

For det første viss du driver og lærer så må du få med deg at sex ikke bestandig gir orgasme og er bra.

God sex får man som regel når man har lært den andre kroppen å kjenne.

 

Viss jeg skulle hatt sex med en tilfeldig person bør jeg være meget tiltrukket av han og føle meg trygg. Og hvor fort blir man trygg på en person? Dette er jo selvfølgelig veldig inviduelt...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_452
For det første viss du driver og lærer så må du få med deg at sex ikke bestandig gir orgasme og er bra.

God sex får man som regel når man har lært den andre kroppen å kjenne.

 

Viss jeg skulle hatt sex med en tilfeldig person bør jeg være meget tiltrukket av han og føle meg trygg. Og hvor fort blir man trygg på en person? Dette er jo selvfølgelig veldig inviduelt...

8367656[/snapback]

 

 

:hmm: Da begynner jeg og skjønne mer ja :)

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
En annen ting er at det er noe utrolig intimt og personlig. Du blir veldig sårbar på en måte, spesielt ved orgasme. Sex kan ha mye med psyken din å gjøre.

8368047[/snapback]

Hmmm, ja ok :o

 

 

 

Hvis man skulle ligget med hvem som helst hadde det vært mye klamydia rundt om kring ;)

8368141[/snapback]

Det er jo sant :ohmy:

 

Hvis man skulle ligget med hvem som helst hadde det vært mye klamydia rundt om kring ;)

8368141[/snapback]

 

Kondomen er ikke noe du har i lomma bare for å gjøre mamma glad, vet du. Tro det eller ei, men folk bruker den faktisk også.

8368523[/snapback]

 

:thumbup:

 

 

En ting til;

 

Kan man ikke leve livet uten å ha sex? Er det sånn at man ikke blir godtatt uten å ha gjort det?

Lenke til kommentar
Jeg ville vært flau om jeg hadde vært over 30 uten å ha hatt sex.

8368677[/snapback]

 

 

Hvorfor det ? :ohmy:

 

Er ikke det bra og ikke ha sex da? :D

 

Være ren liksom ^^

Lenke til kommentar

ok, enten så er du ikke gamle gutten/jenta, eller så driver du bare med kødd her.. håper jeg..

 

om man har mye tilfeldig sex eller ikke er en smaks sak. personlig kunne jeg aldri ha tenkt meg å ha sex med en person jeg faktisk tror jeg kan ha en fremtid med... noe som er mye av grunnen til at jeg ikke har hatt det ennå.

 

det er mange som ikke har sex i det heletatt i livet sitt. det kan være religion/livssyn eller andre grunner som gjør det (slå opp sølibat i en ordbok)

 

folk er ofte kjærester for å vise at de har sterke følelser for hverandre og at de er trofaste mot hverandre. andre igjen gjør det kanskje for populæritet eller andre grunner (f.eks å være sammen med den kuleste gutten/peneste jenta på skolen, bare for å være det)

Lenke til kommentar

Jenter er kostbare for å teste ut om mennene virkelig vil ha dem. Dem nøyer seg ikke med menn som bare vil ha dem for å ha dem, dem må tilbe henne, da blir hun fornøyd. Det er bare sånn jentene er, dem bruker det som et verktøy. Å være kostbar er ikke negativt, jeg ser positivt på ei jente som er kostbar.

 

Men det å avslå fra sex fra en tulling som er innpåslitende er ikke å være kostbar, det er å si klart ifra. Det er jo noe helt annet.

 

Kostbarhet er som sagt, en måte å teste hverandre på, noen driver det lengre enn dem egentlig mente, men er for sen til å angre. Andre er for lite kostbare og gir for mye av seg selv for fort, så driter dem seg ut og så blir dem sinte etterpå, så skylder dem på verden for sin egen dumhet.

 

Det fins sikkert mange ting kostbarhet og relasjoner mellom det og meningen i livet. :p

Lenke til kommentar
Kostbarhet er som sagt, en måte å teste hverandre på, noen driver det lengre enn dem egentlig mente, men er for sen til å angre. Andre er for lite kostbare og gir for mye av seg selv for fort, så driter dem seg ut og så blir dem sinte etterpå, så skylder dem på verden for sin egen dumhet.

8371269[/snapback]

Tenker du her på falske voldtektsannklager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...