RBW Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 NZXT Zero er har et romslig indre og en utside det er lite å utsette på. Hvordan fungerer kabinettet ellers? Les mer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hm.. Litt forvirrende når det står at det ikke følgte med PSU, og i prisguiden står det at det følger med 500W PSU.. Var det bare testkabinettet som det ikke følgte med PSU, eller er det feil i prisguiden? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 allu butikkene offrer den som (uten PSU) så tror det er rett. er det et viftehull i bunn også der? syntes jeg kan se et filter i hverfall. Dette er vel en billig konkurent til CM stacker tipper jeg. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Innsida av den kassa er påfallende lik Gigabyte 3D Aurora - helt lik, faktisk. Dermed er den bra, det kan jeg love Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Synes at dette kabinettet var ganske spennende. En sinnsyk mengde med vifteplasser, men fortsatt så er de fleste 120mm. Ser ut som NZXT har tatt et lite oppgjør med seg selv. Designet er jo også mye bedre. Tenk hvordan det kunne blitt med litt perfeksjonering! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis man ser bort fra alle vifteplassene ligner det ganske mye på Thermaltake Shark sett fra siden (med sidedøra av). Positivt. Selv om det var interessant, er ikke dette et kabinett som jeg kommer til å kjøpe. Muligens noe for folk med SLI-oppsett og som trenger ekstra god kjøling? Lenke til kommentar
ptta Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Perfekte kabinett for overkloking på luft må det jo også være. De fleste som klokker langt på luft bryr seg vel ikke SÅ mye om litt støy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 De som klokker på luft tar vel ofte ut alle delene fra kabinettet, slenger på et bort, plasserer vifter på strategiske plasser, og klokker i vei. For mer 24/7-klokker, er vel kanskje dette en mulighet, ja. Personlig ville jeg heller gått for et stacker 830 istedet for dette. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 hvliken vei blåser alle viftene? vil tro at det vil være bra å sette alle i døra til å blåse inn og alle andre inkludert topp og front til å suge ut...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 hvliken vei blåser alle viftene? vil tro at det vil være bra å sette alle i døra til å blåse inn og alle andre inkludert topp og front til å suge ut...? 8370216[/snapback] De i døra blåser nok inn ja. Eneste jeg er i tvil på er den vifta i fronten. Montro om ikke den også blåser inn. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvorfor teste Zero? Sjekk ut Adamas. Alt jeg har å si. Lenke til kommentar
rextex128 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvorfor teste Zero? Sjekk ut Adamas. Alt jeg har å si. 8370869[/snapback] ja Adamas den var stygg jeg må si zero var finere å flere vifter Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) hvliken vei blåser alle viftene? vil tro at det vil være bra å sette alle i døra til å blåse inn og alle andre inkludert topp og front til å suge ut...? 8370216[/snapback] De i døra blåser nok inn ja. Eneste jeg er i tvil på er den vifta i fronten. Montro om ikke den også blåser inn. 8370628[/snapback] Stemmer bra det dere sier. Den i front og de på siden suger inn, de to bak og den 80 mm på toppen blåser ut. Har 3 disker, 2 sata og en ide, og det eneste som er å utsette er hvis man ikke har vinkla kabler. Blir relativt trangt. Ikke noe stort problem, men.. Ellers så er det et knallkabinett, mye penere når den først er rigga opp enn det det ser ut som på bildene. Jeg er hvertfall storfornøyd. Endret 12. april 2007 av andyn Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Synes det er ganske fantastisk at dere klarte å få prosessortemperaturen lavere enn lufttemperaturen, bare ved hjelp av luftkjøling. Dere har med andre ord brutt termodynamikkens andre lov! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå