Zenit Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det noe sted man kan få kjøpt dette kameraet nytt? Vet at det er en utgått modell, men det er et veldig fint kamera og jeg kan ikke se at Nikon har noen direkte erstatning for det i sitt utvalg. Om det er nettbutikk, eller vanlig butikk (oslo) har ikke så mye å si. Har sett noen annonser om at kameraet ble solgt for 2.500 rett før jul, men nå finner jeg ingenting Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Erstatninger for dette kameraet er følgende modeller. Nikon Coolpix P1 og P2 (lansert samtidig). Nikon Coolpix P3 og P4 (tok over for P1 og P2, lansert samtidig. Forskjellen er med og uten wifi). Tror du skal slite sterkt med å få tak i 7900 da kameraet gikk ut for et par år siden. Men P3 og P4 bør det være mulig å få tak i. 2500 var faktisk dyrt for P4 og normal pris for P3 før jul, så 7900 til den prisen var ikke direkte billig på samme tidspunkt. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Takk for utfyllende informasjon Jeg skal vurdere om P3 passer til mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå