MaSo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Noen som har noe tro på at dette holder? Personlig er jeg litt i tvil Biltema turbo Endret 12. april 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Tja, de har jo sikkert bare lisensiert fra en eller annen turboprodusent. Det er nok ikke det beste du får tak i for penger, men heller ikke det dårligste - vil jeg tro. Men, litt sært å kjøpe turbo på biltema. ^^ Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 visst man har en prosjektmotor der man ikke gidder å legge inn så mye penger så er det sikkert helt greit Lenke til kommentar
zakiawa Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 visst man har en prosjektmotor der man ikke gidder å legge inn så mye penger så er det sikkert helt greit 8367416[/snapback] er heilt grei turbo detta her, og vist du vil spare penger kan du jo bare kjøpe den for dei 4 små lappane da koste og heller bytta den inn i ein skikkelig turbo hos nåken som har 3-4x bedre turboer mot bytte av biltema "god turboen" sikkert ikkje vanskeligere å få ein god turbo for lite penger Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kaprer denne tråden litt, ser de har turboer til VW der også, men står ikke noe nærmere spesifisert til hvilke modeller. Trenger ny turbo til min 89 Passat TD, og legger naturlig nok ikke mye penger i det. Noen som vet om noen av Biltema-turboene passer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå