Damp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg er warlock på WoW, kan jeg få pet? Isåfall, hvordan får jeg tak i en Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 du må være level 40 for å få hest og sånn. Lenke til kommentar
f0rp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jo dem får vel en liten pet i level 8 også som blir oppgradert osv oppover i level men i level 40 får du Mount som du kan ri på vis det er det du er ute etter Lenke til kommentar
Bata Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Warlcocks har demoner som de får igjennom skilltreet sitt. Starter med imp som du går i lvl 2. Fortsetter med Voidwalker i lvl 10 så får du andre pet lvl 20 osv. Alle petsa kan få skill upgrades hele vegen oppover. Edit: Imp i lvl 2 ja Endret 13. april 2007 av Strindmo Lenke til kommentar
lycitea Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Går du ikke til Warlock-treneren hvert annet level, siden du ikke vet dette? Jeg mener du får impen allerede på level 2 (vanskelig å huske tilbake til februar 2005) - voidwalkeren får du på level 10, og succubusen på level 20. Deretter får du felhunter på level 30, infernal på 50, doomguard på 60 (ikke akkurat en pet ettersom den kan dukke opp som en effekt av en spell), og felguard på toppen av demonology-treet. I tillegg kan alle klassene kjøpe non-combat-pets. Det skal finnes en pet-vendor i alle de store byene. Lenke til kommentar
Burg Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kanskje lurt å vite at man må gjennom noen quests man får av warlock trainer for å få de forskjellige petene. De fleste er egentlig ganske lette, med untak av Infernal som kan være et slit for noen.(Skal drepe en 55 elite som hitter for 500-600) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Warlcocks har demoner som de får igjennom skilltreet sitt.Starter med imp som du går i lvl 2. Fortsetter med Voidwalker i lvl 10 så får du andre pet lvl 20 osv. Alle petsa kan få skill upgrades hele vegen oppover. Edit: Imp i lvl 2 ja 8372542[/snapback] Jeg fikk questet på lvl 1 Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 du får questet i lvl 1, men som de fleste warlocker går man til trainer for første gang i lvl 2 for å lære nye spells. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg var i party med en lvl 25 warlock som hadde en vendigo unge som pet + voidwalker..jeg lurte på hvor han/henne hadde fått tak i noe så rart som en vendigo som pet, hun hadde fått den av en kompis/venninde..så jeg trur det er mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå