inaktiv000 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Man får med forskjellige skruer. Hvilke skal benyttes hvor? De jeg vanligvis har brukt til å feste hovedkortet til stands er det som regel ca. 5 av, dvs. for få til alle 9 festene. Altså, hvilke skruer er ment for å feste hovedkortet? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 De som passer i festene!, den er ganske tykk og kort med bredt hode. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 ... med "riller" på undersiden? Denne er det isåfall ikke nok av (har kjøpt 2-3 Q-Tec towers fra komplett) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Så lenge gjengene og lengden passer så spiller det liten rolle! Det er jo bare et hovedkort som skal holdes på plass. Ikke topplokket til en ferrari e.l. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Ja den er vel litt rillet under hodet om jeg husker rett, om du ikke fester det et eller 2 steder gjør ingenting. Fest det først i kantene, og så setter du på i midten, det går fint :smile: Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 joda. men de bør jo legge ved nok skruer til hovedkortet, og jeg vil tro at samme type skruer skal brukes på hele hovedkortet. spørsmålet er da hvilke som skal brukes :smile: mener forresten å ha sett en liten guide med et AOpen tower. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Å bruke samme skruer overalt på HK'et har kun betydning for utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå