dolxor Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Jeg har følgende spec: Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16 Gainward GeForce 7900GT 256MB GDDR3, PCI-Express,"BP7900GT-256-TV-DD" På skjermkortet har jeg 2 Samsung 19" LCD Syncmaster 930BF TCO-99. Dette fungerer utmerket! Men, jeg ønsker å kjøpe meg ytterligere 2 skjermer. Kan jeg sette inn et billig PCI kort, alla et Sapphire Radeon til 300 kroner, for så å koble på de 2 nye skjermene? Jeg vil jo nå da ha et PCI Express kort og et PCI kort. Hvis jeg skaffer 2 eksakt like skjermkort som bruker PCI EXPRESS, og setter de i SLI. Kan jeg da få ut 4 skjermer (siden det er 2 DVI på hvert kort), eller tar SLI å slår de sammen? Jeg kjører Windows XP HOME Edition. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Ja, men jeg anbefaler deg å holde deg til ett merke chipleverandør. Da blir det mindre krøll med drivere.. Siden du har nVidia fra før på skjermkortet, så er det best om du kjøper nVidia igjen Min erfarnig da er at du kan installere kortet uten å måtte gjøre noe med driverene i det heletatt du kan ikke få 4 utganger OG SLI ytelse samtidig, men du kan ha 2 PCIE kort inni maskinen samtidig og få 4 skjermer, da uten SLI Endret 12. april 2007 av MrLee Lenke til kommentar
dolxor Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Og da 1 PCI EXPRESS og 1 PCI kort? Da kan jeg jo finne no billig skrot med nVidia F.eks Gainward GeForce FX5200 Hvordan blir det med at kortene kjører på forskjellig klokkehastighet? Kortet jeg har nå er litt overklokket. Endret 12. april 2007 av dolxor Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) For eksempel ja. selv kjøpte jeg ett 6200LE PCI-E kort fra amentio til 300kr...ettersom du har 2 PCI-E slots uansett, så kan du jo bruke dem Har ingen innvirkning på noe. edit: Bør iallefall ikke ha det Endret 12. april 2007 av MrLee Lenke til kommentar
dolxor Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Ok! Takk for svar! Skal se hva det blir til! Da blir det 4 LCD skjermer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå