Gjest medlem-23990 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 VISA Electron er barne-VISA. Du kan ikke bruke det på internett, eller noe annet sted som ett kredittkort. Ekte VISA kort, som jeg har (2 av), har 16 sifre på den og kan brukes som kredittkort, dvs. du kan bestille og betale på internett. Så lenge kortet ditt har BankAxept på det, da kan du bruke det hvor som helst i Norge, for alle butikker i Norge har det. Du kan ikke bruke VISA Electron i utlandet (tror jeg... kanskje i minibank). Lenke til kommentar
Champ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 joda fordi de aller fleste "barne"kort også kommer med diverse tilknyttninger til andre europeiske kortsaker. selvfølgelig er det begrenset hvor mange steder det virker men det er endel. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 La inn en bestilling igår kveld (CPU, hovedkort, RAM og en PSU) I dag klokken 11.40 fikk jeg sendingsbekreftelsen og klokken 16 var den registrert på posten. Bra komplett! Mens jeg er i farten kan jeg spørre om noen har noe erfaring med den hjem på kvelden tingen... Kan en betale med et vanlig bankkort der? Mvh A. Lyse Komplett raske? Nææh? Jeg bestilte en WD 120 GB med postens bedriftspakke dør til dør kl ti i går morges, og den kom på døra for en liten time siden... Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Kan ikke si at jeg er enig der. Har fått rask levering de fleste gangene men nå er jeg skuffet. På to dager så har de enda ikke klart å pakke ferdig å sende pakken min ! Og dette er kun 3 stk TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Komplett var bra kjappe no sist... Bestilte Bilsterio fra dei kvelden klokka 23.00 den 25.02 og klokka 13.00 kunne eg hente den på posten i dag den 27.02... og fra stokke til Sogndal er det noken kilometer Lenke til kommentar
zlav Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 veit noen om man kan bruke electron på internett? får ikke til uten den uthevde koden på framsiden noen alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå