Gå til innhold

Oj! Skal si Komplett.no var raske nå!

Anbefalte innlegg

La inn en bestilling igår kveld (CPU, hovedkort, RAM og en PSU) I dag klokken 11.40 fikk jeg sendingsbekreftelsen og klokken 16 var den registrert på posten.

Bra komplett!

Mens jeg er i farten kan jeg spørre om noen har noe erfaring med den hjem på kvelden tingen... Kan en betale med et vanlig bankkort der?

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke betale med kontanter, nei. :wink:

Vanlig bankkort? Det er vel av en eller annen generell type? BankAxcept elns. Uansett, svaret finner du på http://www.posten.no

Og det er (ja):

Quote:

Betaling

Hjemleveringsoppdraget kan enten betales under bestillingsprosessen på Internett eller til sjåføren. På Internett vil man kunne betale med kredittkort og etter hvert nettbank. Sjåføren tar i mot betaling med bankkort (Bankaxept). Eventuelt postoppkravsbeløp kan foreløpig ikke betales via Internett.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte hjem på døren og var itvil om mitt kort ville virke. Jeg har et visa electron (sånn kjiping kort som ikke funker på bensinstasjoner etc) dette fungerte utmerket på den portable terminalen til posten. Så lenge du har et kort med dekning skulle det ikke være noe problem :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-18 17:12, skrev Nichlas:

Tror ikke de tar Visa (gjorde ihvertfall ikke det da jeg bestilte skjerm i februar).

Jeg har betalt alt jeg har kjøpt, fra første gang i fjor oktober, med Skandiabanken VISA. Men det funker vel som Bankaxept også.

Lenke til kommentar

Quote:

La inn en bestilling igår kveld (CPU, hovedkort, RAM og en PSU) I dag klokken 11.40 fikk jeg sendingsbekreftelsen og klokken 16 var den registrert på posten.

Bra komplett!

Det er vel heller

Bra Posten!!

Det eneste Komplett har gjort er å pakke varen i en eske.

Posten kommer og henter pakker hos komlett flere ganger for dagen i sandefjord.

[ Denne Melding var redigert av: nextri på 2002-12-20 00:40 ]

Lenke til kommentar

hei jeg har bare gode erfaringer med hurtigheten til komplett :) de satt ny rekord her med meg jeg bestilte en plextor brenner kl 11 på formidagen kl 11:15 var den registrert /pakket på komlett .

kl 11:30 var den registrert på stokke post kontor i oslo morgenen etter var den kommet til ålesund :) det gikk fort det vil jeg påstå sikker på traileren med pakken kjørte med to hjul i svingene fra oslo og hit :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan vel bare si at jeg bestilte en hd hos PS på mandags formiddag, mandags kveld var den registrert hos posten, tirsdags morgen var den registrert på sorteringssentralen i Bergen, og onsdag hadde jeg den i maskina mi :)

Vil si det er rimelig raskt!

Lenke til kommentar
Jeg bestilte hjem på døren og var itvil om mitt kort ville virke. Jeg har et visa electron (sånn kjiping kort som ikke funker på bensinstasjoner etc) dette fungerte utmerket på den portable terminalen til posten. Så lenge du har et kort med dekning skulle det ikke være noe problem :smile:

selvfølgelig funker det på bensinstasjoner! har jo gjort det minst 50 ganger. hvor har du detta tullet fra?

Lenke til kommentar

Visa Electron er jo en "mini visa" og den fungerer veldig få steder, du har sikkert visa Electron på et BankAxept kort og bruker ikke Visa Electron biten av kortet men BankAxept biten.

Visa kan vel ikke brukes på alle betalingsterminaler, virker f.eks ikke i kiosker og dagligvarebutikker. Men siden kort oftest kommer med både visa & bankaxept osvosv vil de likevel synes å virke.

Mitt rene visakort med kreditt fugnerer f.eks bare på byen, taxi , restauranter, butikker osvosv...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
komplett ruler markedet, way to go komplett.......... God kundeservice osv....

Det er fint å høre.. Hvertfall når jeg har deltidsjobb på lageret hos komplett.. så jeg kjenner systemene, etter de fikk det nye systemet i August en gang så har alt blitt lettere og pakkene blir sendt ut mye fortere. Nå har de også utvidet lageret med en god del. Så nå til helga er det overraskelses fest for alle komplett ansatte for god omsetning en onsdag før jul. Gleder meg jeg

Lenke til kommentar

de sender får penga, hiver den på traileren og der stopper det. kundeservicen altså!

så er det bare å be til øvre makter om at produktet virker, for visst ikke er komplett plutselig ikke fullt så raske, heller VELDIG TVERT imot.

Lenke til kommentar
komplett ruler markedet, way to go komplett.......... God kundeservice osv....

Det er fint å høre.. Hvertfall når jeg har deltidsjobb på lageret hos komplett.. så jeg kjenner systemene, etter de fikk det nye systemet i August en gang så har alt blitt lettere og pakkene blir sendt ut mye fortere. Nå har de også utvidet lageret med en god del. Så nå til helga er det overraskelses fest for alle komplett ansatte for god omsetning en onsdag før jul. Gleder meg jeg

For det var sikkert ikke ironi... :rofl:

Lenke til kommentar

Bare for å opplyse litt rundt disse bankkortene deres..

Personer under 18 år kan ikke få "skikkelig" Visa kort, altså kredittkort, men derimot Visa Electron som er et bankkort.

La oss si at du har en bankkort fra banken din har du i de aller fleste tilfeller også Visa på dette (over 18 år). Når du handler i butikken med kortet ringer kortmaskinen opp banken og prøver å gjøre en transaksjon. Fungerer ikke dette går det over til Visa "modus" og pengene blir ikke trukket direkte fra konto. Dette koster imidlertid mer enn vanlig bruk av bankkort.

I de tilfeller hvor det ikke er kontakt med banken overhodet (feks. i Taxi osv.) fungerer ikke "bankkortdelen" av kortet ditt og heller ikke Visa Electron.

Visa, Mastercard, Amex, Diners osv. er kredittkort.

Bankkort gjør en imiddelbar transaksjon ved bruk. Er du over 18 år har du som oftest et kombinasjonskort..

Noen som skjønte det da? Er rimelig sikker på at det ikke er noe feil her, men aldri si aldri.

Jeg skjønner heller ikke hvordan Visa Electron kan brukes når Posten kommer på døren. De har en bærbar terminal og tror ikke bruk av mobiltelefonnettet er særlig utbredt hvis det i det hele tatt brukes (iallefall ikke i taxi hvor det hadde vært praktisk).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...