Joachim_F Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Nå har den endelige versjonen av Opera for Wii blitt lansert. Les mer Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det fremdeles en stor sort ramme rundt browseren, eller brukes endelig hele skjermen? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hele skjermen. Det er en hel haug med forbedringer i denne versjonen hvertfall. Endelig kan jeg gjemme den jævla browser baren i bunnen av skjermen!! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det fremdeles en stor sort ramme rundt browseren, eller brukes endelig hele skjermen? 8366483[/snapback] viser paa hele skjermen her, det er en bar nede paa skjermen men tror det skal vaere mulig aa fjerne den Bruker en 28" CRT widescreen.. ☆ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Litt OT. Noen som vet hva dagens firmware update gikk ut på? Eller var det kun for å få fullversjon av browsern? det høres rart ut Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det mulighet for faner/tabs i denne? Det er jo det som ER Opera... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Wii er vel ikke akkurat kraftig nok til å takle så mange sider på en gang? Du kan jo bruke en tredjepartsløsning for tabs, men da blir det sikkert mange "out of memory"-meldinger Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvor finner jeg den? Og hvor finner jeg internett, jeg finner bare været og salgskanalen. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvor finner jeg den?Og hvor finner jeg internett, jeg finner bare været og salgskanalen. 8369578[/snapback] Du finner det på salgskanalen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Wii er vel ikke akkurat kraftig nok til å takle så mange sider på en gang? 8368890[/snapback] Det er den vel!? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Wii har 88 MB minne... 24 av disse er for videorelaterte ting. Så browseren sitter igjen med 64 MB som den skal bruke til fonter, brukergrensesnitt, holde sider i minnet, osv. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Wii har 88 MB minne... 24 av disse er for videorelaterte ting. Så browseren sitter igjen med 64 MB som den skal bruke til fonter, brukergrensesnitt, holde sider i minnet, osv. 8369903[/snapback] Mener da å huske at jeg uten problemer kunne ha ganske så mange sider oppe samtidig den gangen jeg hadde 64mb minne på min pc... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Den gang var browsere ganske mye mer primitive enn i dag, og det samme gjelder websider. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skal jeg laste ned om ikke så alt for lenge, godt at den endelig er kommet Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Veldig bra oppdatering, nå kan man faktisk bruke den til ting og tang. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Veldig bra oppdatering, nå kan man faktisk bruke den til ting og tang. 8371693[/snapback] Som for eksempel? Ser dessverre ikke vitsen me å betale for denne internettkanalen. Selv ikke med de oppdateringene nevnt i tråden. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Laster du ned før juli, så trenger du ikke å betale. For min del så kunne jeg endelig lese tekster med normal fontstørrelse uten å måtte zoome inn. Men pc'en egner seg fortsatt mye bedre til surfing på nettet. edit: juli-juni, what's the difference? Endret 13. april 2007 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Som for eksempel? Ser dessverre ikke vitsen me å betale for denne internettkanalen. Selv ikke med de oppdateringene nevnt i tråden. 8372616[/snapback] 50 kroner er ikke akkurat mye, og det er for eksempel digg å se YouTube fra sofaen Dessuten er det gratis til juli. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Som artikkelen sier, den erstater ikke en PC, men tenk hvor flott det er. Du står på kjøkkenet og lager mat, du har sett en oppskrift på nettet og vil gjerne lese litt mer om den. Istede for å måtte springe rundt etter PCen, fyre den opp og inn på nette, kan du enkelt ta Wiien, inn på nette, lete og finne det du trenger. Selv om man har bærbare kan dette være et mulig scenarie. Eller om du vil se noen filmer på nette som f.eks YouTube, hærlig å sitte å godstolen sin mens du ser på f.eks et speedrun på 1 time. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Oppdaget btw noe kult, B-knappen + Andre knapper utgjør veldig skjekke shortcuts B+Retningstaster er snarveier for reload, favourites, search og enter adress, B+"-" = back, B+"+"= forward Som for eksempel? Ser dessverre ikke vitsen me å betale for denne internettkanalen. Selv ikke med de oppdateringene nevnt i tråden. Vel, som nevnt youtube etc, pluss at det allerede finnes en rekke sider laget for wii, som f.eks wiicade(flash spill for wii) I tillegg finnes det mediesenterløsninger for wii som bruker browseren, noe som nå er enda mere aktuellt etter at det ble mulig å skule navigasjonsbaren. Selv har jeg lagt inn snarveier til en rekke slike sider, og til online tv-programmer, slik at jeg lett kan sjekke hva som er på tv, nå eller hva som kommer senere, uten å måtte gå bort til pc'en. Endret 13. april 2007 av Dipso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg