MissTee Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg likte best utgave nr 1. Nydelige bilder, forresten! Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er vel kanskje ikke ditt D50 da, hvis du har tenkt å kjøpe deg 350D? Og i så fall hvorfor ikke kjøpe Nikon når du allerede har tilgang på nikonutstyr? hehe.. kanskje ikke noen tvil om hvilken leir jeg tilhører. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er vel kanskje ikke ditt D50 da, hvis du har tenkt å kjøpe deg 350D? Og i så fall hvorfor ikke kjøpe Nikon når du allerede har tilgang på nikonutstyr? hehe.. kanskje ikke noen tvil om hvilken leir jeg tilhører. 8370970[/snapback] Marius er nok i samme leiren som deg.. Og det er nok ingen positiv leir. I sommerleiren finner du fint vær, grønne sletter, trær, modne epler og Canon-kameraer vokser på trær. I konsentrasjonsleiren Auschwitz 2 finner du derimot gjørme, regnvær, tordenvær og dårlige, utslitte Nikon-kameraer.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Det er vel kanskje ikke ditt D50 da, hvis du har tenkt å kjøpe deg 350D? Og i så fall hvorfor ikke kjøpe Nikon når du allerede har tilgang på nikonutstyr? hehe.. kanskje ikke noen tvil om hvilken leir jeg tilhører. 8370970[/snapback] Snakker du til meg? Jeg har D50, men skjønner ikke hva du vil fram til. 350D er liksom ikke oppgraderingen jeg har ventet på... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er vel kanskje ikke ditt D50 da, hvis du har tenkt å kjøpe deg 350D? Og i så fall hvorfor ikke kjøpe Nikon når du allerede har tilgang på nikonutstyr? hehe.. kanskje ikke noen tvil om hvilken leir jeg tilhører. 8370970[/snapback] Snakker du til meg? Jeg har D50, men skjønner ikke hva du vil fram til. 350D er liksom ikke oppgraderingen jeg har ventet på... 8373602[/snapback] Å ta steget fra D50 til 350D ville vært et supert valg for deg, Marius.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Ja å gå fra et supert kamera til et som er mindre godt har altid vært min drøm, spesielt når jeg kan betale mer for et dårligere kamera.... Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er vel kanskje ikke ditt D50 da, hvis du har tenkt å kjøpe deg 350D? Og i så fall hvorfor ikke kjøpe Nikon når du allerede har tilgang på nikonutstyr? hehe.. kanskje ikke noen tvil om hvilken leir jeg tilhører. 8370970[/snapback] Snakker du til meg? Jeg har D50, men skjønner ikke hva du vil fram til. 350D er liksom ikke oppgraderingen jeg har ventet på... 8373602[/snapback] Hehe.. ble nok en misforståelse her gitt. Gissan la nemlig ut exif-info for deg og lat som jeg er som ikke gadd å se på nytt hvem som var trådstarter antok jeg at Gissan var det. Litt rot der.. Hold deg til Nikon du Marius Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hehe... jajaja..... Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Likte klart best bilde nr.1, det var det beste utsnittet og viser fuglen bedre. Skjønner forresten ikke hvordan du kommer så nær fuglene. Her jeg bor stikker de så fort jeg tar frem kameraet eller viser trynet.. det vil si at jeg aldri kommer nærmere enn ca 10 meter før de er borte. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Ja å gå fra et supert kamera til et som er mindre godt har altid vært min drøm, spesielt når jeg kan betale mer for et dårligere kamera.... 8374733[/snapback] Hmm.. Det er vel ikke D70 du snakker om, vel? Endret 13. april 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Det ble hintet til at jeg burde bruke Canon, hvilket notisen min var ment til. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Likte klart best bilde nr.1, det var det beste utsnittet og viser fuglen bedre. Skjønner forresten ikke hvordan du kommer så nær fuglene. Her jeg bor stikker de så fort jeg tar frem kameraet eller viser trynet.. det vil si at jeg aldri kommer nærmere enn ca 10 meter før de er borte. 8377549[/snapback] Det handler kun om å bruke mye tid på å nærme seg de, og ha mye tolmodighet. Om man nærmer seg for fort og de flyr er det bare å vente, tilslutt kommer de tilbake, men noen ganger kan det ta sin tid. Nå er det ikke gråspurver jeg jager om dagen, men lyset var så fint, at denne lot jeg meg selv bruke 15min å nerme meg, snakker da fra ca 10meters avstand. (Altså brukte 15 min på å nerme meg en fugl som sitter 10 meter lengre borte.) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skjønner forresten ikke hvordan du kommer så nær fuglene. Her jeg bor stikker de så fort jeg tar frem kameraet eller viser trynet.. det vil si at jeg aldri kommer nærmere enn ca 10 meter før de er borte. 8377549[/snapback] Tenkt på tanken på et nytt objektiv, som strekker seg litt lenger? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Helt greie bilder.. Bilde nr 1 er det beste av de. Fotoutstyret er ikke noe å hoppe i taket for btw. Bildebrikka til nikon suger eselnøttesekk. Så har vi nikonbrukere tilgang til Noct-nikkor objektivene da. en herlighet canon-brukere ALDRI vil føle. Sitter på et D70 og et D2Xs.. ikke noen herligheter akkurat, men jeg kjører nikon pga noct-nikkor. Kjøper nok canon 5d nå, siden de har en bildebrikke som yter 100%. Så nikon kan sove søtt Med andro ord, om noen vil ha et D70s i deler.. så pm meg. kaster det i asfalten snart. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hvis du mente seriøst at jeg kan få kameraet ditt, så gjerne det ^^ [/offTopic] Det første utsnittet ditt Marius, var et sabla godt dokumentasjonsbilde, eller hva jeg skal kalle det. Det hadde passet godt inn i fuglehåndboken min, for å si det sånn. Det andre utsnittet var mye bedre å se på. Bedre om man skulle finne på å henge en fugl på veggen (noe man sikkert ikke gjør likevel ^^) GO NUMMER 2! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Liker utsnitt 2 best pga. at utsnitt 1 ble litt for midstilt. Og hold deg til Nikon..=D Selv har jeg nikon D100 og er MASSE fornøyd. Wiken www.aleksanderwiken.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå