bluescreen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Dette er den kuleste og råeste mobiltelefonen jeg har sett til dags dato! Stor sannsynlighet for at min nåværende telefon går i søpla når denne kommer på markedet! Du kan lese mer om Neonode N1 i denne artikkelen hos ITAvisen.no. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 "Phet" :smile: må ha...kaste Nokia 3510'n i donerings kasse til etiopia Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 må ha.... må ha.... Må Ha.... MÅ HA!!!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Den ser bra ut! Endelig begynner vi i europa å få slik mobilteknologi som de har kost seg med i japan i over et år. Sony-Ericsson P800 skal visst ligne noe, men den mangler vel radio, mp3 og PDA-del. Håper den nye Neonoden ikke blir så alt for dyr, sånn at prisen på P800 kan presses noe ned. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hva med bluetooth? Finnes det på den? Hvis det er bluetooth på den, er det jo den ultimate mobilen/dingsen! Pris på under 5000 er jo heller ikke så gale... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Give me the prise, and I'll give you the money :wink: Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Operating system: Windows CE.NET version 4.1 running our own shell called "neoshell". We do not use Pocket PC or Smartphone 2002. Pocket PC use a minimum 240x320 pixel resolution and Smartphone 2002 requires a numerical keypad. huff, ord nr. 3 i sammenheng med 4 fikk meg til å grøsse, med tanke på; sikkerhetshull, kresj, 25-sifret pin-kode(hehe), bil gates som skal ha kontroll over hver eneste ting du gjør, hacking... for å nevne noe.. (det sies at ce.net skal vere sikkert mot slikt, men det er jo laget hos ms..) nei, MagComen får holde for meg en stund til, ja... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 wow! fet flash side og! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Kan denn overklokkes? neida bare skøyet litt :s Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Den så mighty heftig ut ja!! damn! Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Åhh... Tror nesten jeg har funnet kjærligheten i livet mitt :oops: Håper, håper, håper at den kommer til norge i nærmeste fremtid. Da ryker nok julepresangen fra farmor, ja. Den skulle jo brukes til noe lurt Den er jo like kjapt som den gode gamle P100'en vår.. Den var jo lyynkjapp (nesten) Kan få interessante spill og programmer til å kjøre fint da. Gleder meg som en unge til slike ting blir allemannseie ELWiss obs: sikle sikle Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ser utrolig lekker ut ja. Eneste minus jeg har funnet (hvis man ser vekk fra att det er windows) er fravær av vibrator. Det er ett must mener jeg idag...hører nesten aldri telefonen når man er ute : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå