Melloweitsj Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Jeg har en bærbar maskin som jeg kjøpte september 2005 da jeg dro til militæret og den ble brukt flittig igjennom hele tjenesten og hadde aldri noen store problemer med den. Denne er det jeg har, Tundra 1557E Centrino Da jeg dimmiterte august 2006 gikk jeg bort fra den bærbare og har bare brukt min stasjonære, bruker av og til den bærbare om kamerater er på besøk, osv. En dag da jeg hadde satt den opp på senga, med tp-kabel og mus koblet til kom to av romkameratene inn på rommet og satt seg i senga, de begynte å lekeslåss og vips så havna datan i bakken. Jeg har 3 stk USB på denne og den som musa stod i knakk da dette skjedde, men jeg bare dro den litt bøyde musdelen ut og plugga den i de andre åpningene og alt funka som bare det. Så går det en tid, bruker fortsatt ikke datamaskinen, min bror vil gjerne låne den og greit det. Han bruker TP-kabel og mus uten problem. Men så en dag ringer han og sier noe er galt og får hverken musa eller TP porten til å funke. Jeg har formatert og installert XP på nytt uten hell og lurer på om dette kan ha noe med da den datt i bakken? Har prøvd med ulike muser, men det som er litt rart med den ene er at idet jeg plugger musen inni, så kommer det et glimt fra laseren, men så bare dauer den igjen. Betyr dette at den fungerer, det er bare innstillinger det er noe problem med? Isåfall om noe er ødelagt, lar dette seg på noen måte reparere? Kan jeg sende den inn og få bytta porter bak? Min morfar har nemlig tenkt å overta denne maskinen, og selv om han kanskje ikke trenger TP-porten, hadde det vært utrolig greit med ei mus. Takker for hjelp! Endret 12. april 2007 av Melloweitsj Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, Du sier ikke noe om merke eller modell på denne. Men jeg regner med at det er en etterskade som ble forårsaket av at den datt i bakken den gangen. Tipper at hovedkortet blir byttet. Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Beklager, har oppdatert posten, var denne: Tundra 1557E Centrino Tenkte også det ikke hadde så mye å si hvilken det var heller Men om jeg må bytte hovedkort, er det noe sted jeg kan gjøre dette i bergensområdet, evt hvor mye det vil koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå