Kaldvann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Har prøvd å rote litt rundt for å finne ut om dette uten så mye hell, men håper noen av dere kan hjelpe: Jeg ser etter en 19" CRT skjerm til bilderedigering. Den må ha høy oppløsning(1400, men gjerne høyere), behagelig og skarpt bilde. Finnes det en slik skjerm til en fornuftig penge? _eventuelt!_: Finnes det noen LCD skjerm som er heftig til bilderedigering? Lenke til kommentar
nb Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Har prøvd å rote litt rundt for å finne ut om dette uten så mye hell, men håper noen av dere kan hjelpe: Jeg ser etter en 19" CRT skjerm til bilderedigering. Den må ha høy oppløsning(1400, men gjerne høyere), behagelig og skarpt bilde. Finnes det en slik skjerm til en fornuftig penge? _eventuelt!_: Finnes det noen LCD skjerm som er heftig til bilderedigering? 8365817[/snapback] Brukte CRT-skjermer får du nesten kastet etter deg for tiden. Sjekk bruktsidene her eller finn.no. Mange av disse som selges for en tusing eller deromkring er ekstremt gode skjermer, kun gått av moten. Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Har prøvd å rote litt rundt for å finne ut om dette uten så mye hell, men håper noen av dere kan hjelpe: Jeg ser etter en 19" CRT skjerm til bilderedigering. Den må ha høy oppløsning(1400, men gjerne høyere), behagelig og skarpt bilde. Finnes det en slik skjerm til en fornuftig penge? _eventuelt!_: Finnes det noen LCD skjerm som er heftig til bilderedigering? 8365817[/snapback] Brukte CRT-skjermer får du nesten kastet etter deg for tiden. Sjekk bruktsidene her eller finn.no. Mange av disse som selges for en tusing eller deromkring er ekstremt gode skjermer, kun gått av moten. 8365931[/snapback] Okay.. men har du forslag til noe merke? eventuelt merker/typer jeg burde holde meg unna? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Eizo lagde brae CRT-er, og nå lager de knallgode LCD-er. CRT har ikke lenger så store framskritt for slikt bruk, men en god bruktskjerm er billigere enn en ny *god* LCD. Lenke til kommentar
nb Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Eizo gikk for å være noe av det ypperste, Samsung lagde/lager bra CRT-skjermer, har Samsung CRT selv for tiden, man skal etter hvert over på LCD grunnet plassen og varmen om sommeren. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Jeg har en Samsung SyncMaster 997MB i hus, og det er en knallgod skjerm. Den viser klarere bilde enn LCD-skjermer og anbefales absolutt. Den egner seg til all slags bruk; spilling, film, bilder og 3D. Bildet er behagelig, og den støtter 1600x1200-oppløsning i 75 Hz som er flimmerfritt. Jeg lurer på å kjøpe en til, eller et par av 21"-utgaven. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei! Jeg har en Samsung SyncMaster 997MB i hus, og det er en knallgod skjerm. Den viser klarere bilde enn LCD-skjermer og anbefales absolutt. Den egner seg til all slags bruk; spilling, film, bilder og 3D. Bildet er behagelig, og den støtter 1600x1200-oppløsning i 75 Hz som er flimmerfritt. Jeg lurer på å kjøpe en til, eller et par av 21"-utgaven. Hilsen, efikkan. 8371267[/snapback] har samme skjermen så dette støttes jeg har også en 19lcd flatskjerm, men den ble degradert til server skjerm, syntes den var alt for dårlig Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei! Har prøvd å rote litt rundt for å finne ut om dette uten så mye hell, men håper noen av dere kan hjelpe: Jeg ser etter en 19" CRT skjerm til bilderedigering. Den må ha høy oppløsning(1400, men gjerne høyere), behagelig og skarpt bilde. Finnes det en slik skjerm til en fornuftig penge? _eventuelt!_: Finnes det noen LCD skjerm som er heftig til bilderedigering? 8365817[/snapback] Du må ut med mange tusen for en LCD som virkelig duger til videoredigering. Sats på en skikkelig CRT skjerm du Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg kjøpte også en Samsung SyncMaster 997MB i mars. Siden jeg ikke har plassproblemer var valget enkelt. Jeg ville også ha en litt større skjerm enn min gamle 17" CRT-skjerm. Den er veldig bra, og ikke minst, den har mulighet for høy oppløsning. Jeg anbefaler den så absolutt. Lenke til kommentar
hwfreak Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sjekk ut www.jmdata.as Er du heldig finner du en kickass CRT til en meget habil pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå