Gå til innhold

Tele2 låst mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis den er låst til Tele2, MÅ den låses opp først. Avhengig av hva slags telefon det er, kan du få koden gratis, kjøpe den av Tele2 eller kjøpe den av f.eks. www.unlock.no

-snubbel

8365891[/snapback]

Det er en Nokia 6300... Søkte på unlock.no, og det ser ikke ut som om den kan låses opp :/ Har allerede bestilt den.... Og jeg vil ikke bytte til Tele2.

Lenke til kommentar
Da er eneste måte å få koden å ringe til Tele2, men den koden er ikke billig... du må nok regne med mellom 1000 og 2000 kr. ;)

8373331[/snapback]

Blir vel heller angrerett da tenker jeg :cool:

sparer så pass mye på å ha OneCall i forhold til tele2 mobil pluss at jeg kjøper heller en mobil uten binding :)

Lenke til kommentar
Da er eneste måte å få koden å ringe til Tele2, men den koden er ikke billig... du må nok regne med mellom 1000 og 2000 kr. ;)

8373331[/snapback]

Blir vel heller angrerett da tenker jeg :cool:

sparer så pass mye på å ha OneCall i forhold til tele2 mobil pluss at jeg kjøper heller en mobil uten binding :)

8373355[/snapback]

Sånn går det - man kan ikke få både i pose og i sekk.

Lenke til kommentar
MEN...Kjøper man LG SHINE med Tele2 binding så er den ikke låst :-) Det har nemlig jeg gjort. 1788,- og totlt etter 1 år 3150,-

:thumbup:

8374678[/snapback]

OK.. har vært trofast til Nokia i alle år, men er denne bra? Fornøyd med den? God å skrive meldinger på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...