everhuge Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skal begynne med nevnt treningsprog fra og med mandag 16 april. Vil poste en gang i uka. Dette programmet virker spennende. For de av dere som ikke gidder å lese hele artiklen (http://www.iform.no/pub/art.php?id=291) Kan jeg raskt fortelle at dette programmet spenner seg vidt om de prinsippene som benyttes i styrketrening. det vigtigste å merke seg er det dynamiske prinsipp, dette er noe alle burde vite: styrke er fart. når man utfører dynamiske reåitisjoner utfører man den positive delen av løftet raskest mulig og den negative delen mest mulig kontrollert. 1RM i benkpress er 200KG (RAW) Trent denne øvelsen i 5ÅR 1Rm i markløft er 210KG (Reimer + belte) Trent i et år 1RM i knebøy er 190KG (Belte) Trent i 1\2 år Er fullstendig klar over hvor skjev fordelingen er. Heldigvis klarte jeg å øke sist nevte med 30 KG på to måneder. Det var gøy Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Greit nok det som står i artikkelen: "Flesteparten trener for å oppnå større muskler. Men det er KUN ett få tall som vet hvordan man trener for å oppnå maksimal styrke." Anbefaler deg å lese denne artikkelen: Link Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Benkpress i 4 år, før du begynner med markløft/knebøy? Men lykke til ! Endret 13. april 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Dynamiske prinipp var tyngre enn jeg trodde. Er vanskelig å få fart på stanga uten å slenge den i brystet. Ellers gjennomførte jeg etter planen. Var overaskenende lett å holde 180 i mark. Endret 22. april 2007 av everhuge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå