Kaksa Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 ARGH!! helde på å slå til skjermen.. er bare forbanna.. nokken som vil kjøpe ein defekt kald katode? ser heilt fin ut, funker bare ikkje P.s ikkje la dei ligge på gulvet når folk er heime det er katastrofe.. (kva han skulle inne på romme mitt har ikkje eg peil på! ) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Blir skyting i huset ditt til jul skjønner jeg hehehe...er jo bare å si you brake it you pay! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 15:53, skrev Kaksa:ARGH!!helde på å slå til skjermen..er bare forbanna..nokken som vil kjøpe ein defekt kald katode?ser heilt fin ut, funker bare ikkjeP.s ikkje la dei ligge på gulvet når folk er heimedet er katastrofe.. (kva han skulle inne på romme mitt har ikkje eg peil på! ) Så nå blir det ikke noe julegaver på'n fatter`n? :smile: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det var synd... Men det kan jo tenkes at fatter'n er litt smart og nå har lært deg en lekse mht å la ting ligge og slenge på gulvet - eller er du ikke så lærenem? :wink: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Tråkka`n i stykker kald katoden? Skal ikke den liksom være inne i kabinettet, eller bruker du den til noe annet? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 vel, han ska no få betale da.. :razz: men julegave har eg allerede kjøpt til han.. =/ (hmm, kansje den skal byttast ut med en kniv) apropo lekse.. :razz: han BØR lære seg å skru på lysetfør han går inn i eit rom i fare for at det ligger noko på gulvet.. synst dinne strøm.sparinga går for langt!!! -Kim- Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: han BØR lære seg å skru på lysetfør han går inn i eit rom i fare for at det ligger noko på gulvet.. Godt poeng! :smile: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: synst dinne strømsparinga går for langt!!! Vel, nå sparer du litt ström ihvertfall;) Spöktilside, vet det er kjipt å få ting istykkertråkka, har selv fått div. dingser knust (inget dyrt/avansert heldigvis) fordi jeg liker å jobbe med ting på gulvet. Det verste som skjedde var når jeg tråkka barbent på en IC-krets som lå med pinnene i været, omtrent som å tråkke på 8 tegnestifter samtidig:( (glad den ikke var större). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå