Roug Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har veldig store problemer med å få stor internett linje, jeg bor mitt i ett boligfelt, og min maks kapasitet er 3.2mbit rundt 1 km lengre nede har en kammerat av meg 16 mblinje. Min gammle leverandør gidde meg 3.2mbit nextgentel min nye internett leverandør fant ut at de bare kan gi meg 680kbit jeg lurte på om jeg da heller skal prøver Canal Digital internett gjennom kabeltv? Noen som vet om det vil fungere? Takk for svar Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har veldig store problemer med å få stor internett linje, jeg bor mitt i ett boligfelt, og min maks kapasitet er 3.2mbit rundt 1 km lengre nede har en kammerat av meg 16 mblinje. Min gammle leverandør gidde meg 3.2mbit nextgentel min nye internett leverandør fant ut at de bare kan gi meg 680kbit jeg lurte på om jeg da heller skal prøver Canal Digital internett gjennom kabeltv? Noen som vet om det vil fungere? Takk for svar 8365569[/snapback] Jeg har Canal Digital - Kabelmodem. Stabilt og sikkert. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Den har vel ingenting med tlf utaket å gjøre, så da burde jeg få den farta jeg bestiller? trur jeg kommer til å bestille det da Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Internett via kabel har ikke de samme begrensninger på linjelengde som ADSL, så du vil helt sikkert få den hastigheten de tilbyr i nettet sitt. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Herlig da skal det bestilles, så fort jeg får svar av ventelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå