Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny PC hakker i lyden på mp3

Anbefalte innlegg

Ligger masse av harddisk diagnose verktøy på nettet, berre å google. Gjerne eit program som tester å lese/skrive til disken for å sjå om du får ein stabil lese/skrive kruve.

kan prøve xps innebygde CHKDSK, scanner etter dårlege sektorer og feil på disken, og sjekker så filsystemet er i orden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, einig.. Eg har ikkje heilt lyst å levere den inn enno. Pcen min virkar ikkje treig, men du kan ha eit poeng at det er harddisken som sliter, ikkje cpu. Det er jo ingen måte å sjå kor mykje harddisken jobbar, ikkje som eg veit i hvertfall.

8411286[/snapback]

Jeg ser det på harddisk lyset på siden av pc'en. Har ikke noe program for å se hvor mye belastning disken er under.

Etter det jeg har av erfaring på pc (seks år som IT driftkonsulent og MANGE år med data som hobby) tror jeg at det er en kombinasjon av hardware, og da særlig hovedkort/diskkontroller/lydkort som er hovedproblemet.

siden vi har prøvd recovery og det ikke hjalp i det hele tatt, tviler jeg på at feilen ligger i software.

Det ender nok opp med at hun må sende pc'en inn, men den er kjøpt på elprice, så hun blir fort en stund uten pc....det er det kjipeste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...