Gå til innhold

Bortkastet å trene når man skal på fyllekula?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drakk du tre flasker vin til maten?

8383694[/snapback]

At han spiste mat til vinen er vel mer rett ;)

8387346[/snapback]

Jupp :)

Lang middag dog, med mange kjedelige taler :) Tipper vi satt til bords i tre timer.

Først i dag begynner jeg å fungere delvis igjen.

Det som er faren med å drikke seg sanseløs er at man også dagen etter er ute å sykler. I går gikk det i Pizza, snop og jaggu dytta jeg ikke nedpå en liter solo og :(

Argh!

I dag har jeg derimot vært i skogen i 2 timer og kjørt bryst /armer på elixia. Ligger nå og slapper av før jeg skal gå en lang tur med bikkja igjen. Gårsdagen ble liksom ikke helt den store for han :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvordan kan man peise ned en vinflaske i timen? Det er sykt.

Jeg hadde kanskje mitt livs fuktigste kveld i går med god blanding av øl, tequila, sambucca, baccardi osv. I tillegg våknet jeg opp på styrtefoten i går og jeg var virkelig ute. Heldigvis går jeg aldri på noe særlig smell og sitter og nikoser meg foran maskinen nå, mens jeg venter på en stor pizza som jeg skal fortære med god samvittighet. Det kjipe er at jeg ikke får trent før neste helg om jeg uheldig, i tillegg viste vekten 76,8 kg i dag og det er et par kilo på like mange dager. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta det. Men nå skal jeg slutte i whine i bakrusen, det er jo Dahles tråd.

Lenke til kommentar

Her er det lov å skrike om bakrusen :)

Faktisk var jeg imponert over at jeg dytta i meg 3 rødvin jeg også.

Men det bare gikk ned lett uten videre :)

Det værste er at jeg røyka jo en 20 pakkning også. Er ennå fyllesyk jeg nå. Hev akkurat innpå mine spiseproteiner, og det smakte alt annet enn godt nå. Merklige er at kroppen skriker etter fastfood. Tørsten på brus er der ikke. Men merklignok ønsker den seg pizza for alle penga :(

For min del er neste fyllekule først 1. juni. Da skal jeg og en kompis møtes for å se hvem som har kommet best ut etter vinterens intense trening. Gikk inn veddemål med han i jula, og begge kjører hardt som faen på treninga. Trener på samme sted, men aldri samtidig. Ingen får se den andre i bar overkropp før 1. juni.

Uansett White må du jo få trent før neste helg?

Jeg bet tenna sammen i dag og kjørte på som f....

Lenke til kommentar
....

Merklige er at kroppen skriker etter fastfood. Tørsten på brus er der ikke. Men merklignok ønsker den seg pizza for alle penga :(

....

Jeg bet tenna sammen i dag og kjørte på som f....

8390515[/snapback]

Alkohol senker blodsukkeret, man blir ofte sulten når blodsukkeret blir lavt. Kan lønne seg å spise noe komplekse karbohydrater rett etter man har stått opp eller kanskje rett før man legger seg hvis man klarer det for å unngå at man overspiser dagen etter. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1ne: De ekstra kiloene forsvinner like raskt som de kom på. Er nok kun et par svingekilo hovedsakelig pga at du nok spiser litt mer akkurat nå.

8390484[/snapback]

Jeg veide 80 kg for noen dager siden, så jeg har gått ned. En halv Dolly burde bidra til å få vekten opp.

Fiffig måte å skrive nicket mitt på, forresten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Går der opp i vekt når dere drikker? Jeg raser ned i vekt jeg.

8391569[/snapback]

Ja, jeg også. Gått ned 2 kg på denne kula her.

Lenke til kommentar

Veit da faen om jeg går opp eller ned jeg. Det værste når jeg drikker er at jeg røyker så sykt. Tar mange dager før jeg er meg selv igjen.

Dessuten er det alltid en fare for at man ender opp med et takras i fylla :( Heldigvis skjedde ikke det nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil anta at de fleste går ned ettersom væsketapet er stort. Mitt var helt enormt i går.

8391725[/snapback]

Du trodde plutselig du kunne danse da?

8391733[/snapback]

Nei, faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Dessuten er det alltid en fare for at man ender opp med et takras i fylla :( Heldigvis skjedde ikke det nå :)

8391699[/snapback]

Skjer vær gang jeg drikker sprit, ergo jeg prøver desperat og slutte med sorten. Skjer på Julebord og når jeg drikker med de rette kompisene mine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har ikke bilde andre plasser enn på netthinnen, så jeg må dessverre skuffe deg. Spriten var god bidragsyter i går og nå betaler jeg den smertefulle boten. *ta et pizzastykke til*

Lenke til kommentar
Et røvertriks er zyrtec før du drar på byen, forresten, da er du friskere i morgen. God tur på byen!

8374715[/snapback]

En zyrtec når eg begynner å drikke, på passe full mage. Deretter 0,5L-1L vann og en zyrtec til før eg legger meg samt en del juice. Da er formen stort sett fin dagen etterpå, hvertfall ikke verre en at en paracet fikser biffen. Så lenge eg ikke blader for mye vel og merke :)

- Zyrtec er for å forebygge allergireaksjonen man får når alkoholen er på vei ut av kroppen.

- Vann for å erstatte vannet som alkoholen har blitt kvitt, samt fylle på litt ekstra.

- Juice som gir c-vitaminer som igjen hjelper levera med å bryte ned og bli kvitt alkoholen.

Og apropo her om dagen(fredag) var eg i butikken og handlet 10-12 flasker øl og noen bokser med heinekel.. når eg så kommer til kassen spør eg etter zyrtec og paracet. Eg får da beskjed om at de kun har øyedråper eller nesespray(som erstattning for zyrtec), og stikkpiller(som paracet). Hun bak meg begynte å humre godt og eg avslo tilbudet... men det gikk bra allikevel. Prioriteringer.

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Dette er helt riktig. Men er så mye lettere å si at trekker vann ut av cellene selv om det egentlig er feil.  :blush:

8383208[/snapback]

Likevel mener jeg det går an å kombinere alkohol og trening, så lenge man følger klare retningslinjer og har mål med det man gjør. Jeg vil for eksempel gå ned 3% i fett, løpe 3k meter på 10:30 og ta 250 i beinpress, og merker jeg at alkoholen ødelegger nevneverdig for meg, så dropper jeg den.

8383436[/snapback]

Beinpress med den ryggen din? Hva sier Hr.Askeland om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...