Gå til innhold

Noen bilder i skogen

Toa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting må jeg si. du er ganske blink til og ta bilder... også var det fin natur og bra bilde kvalitet

8366797[/snapback]

Blink ja.. :)

Neida, Toa er flink han. Som sagt, prøv å ta bilde av noe mer spennende neste gang.. :D

8366812[/snapback]

Tja. Dette er stemningsbilder der jeg ikke har vært ute etter noe spesielt blikkfang eller motiv. Også første gang jeg er ute i skogen og tar bilder. Bilder i skog i sollys er ikke bare bare. Skarpt lys fra himmelen, og masse mørke skygger.

Lenke til kommentar

Ja hva er spennende??

De flinke tar gode bilder av 'uspennende' objekt. Et tre er vel kanskje ikke så spennende, men det betyr ikke at det ikke er mulig å ta gode bilde i en skog, eller?

Ett skiller seg klart ut. Det siste! Det synest jeg er et godt bilde. Flotte linjer, perfekt eksponering og veldig bra med det røde....spennende, området.

De andre er ok, men alle viser tydelige optiske svakheter kan det se ut ti..En skal diffushet i kantene som ikke fallt i smak. Lyset var bra, men ikke ta bilder rett mot sola på bilde 1, er mitt tips.

Lenke til kommentar
Et tre er vel kanskje ikke så spennende, men det betyr ikke at det ikke er mulig å ta gode bilde i en skog, eller?

8367241[/snapback]

Jeg har da aldri sagt at man ikke kan ta gode bilder i skog. Man kan ta både gode og spennende bilder i skog, men jeg synes ikke Toa fikk helt til å gjøre bildene spennende.

Men bildene var likevel gode. :)

Lenke til kommentar
Jeg har da aldri sagt at man ikke kan ta gode bilder i skog. Man kan ta både gode og spennende bilder i skog

8367276[/snapback]

Ok, med på det.

Det var mer en generell melding om at ikke et motiv nødvendigvis må være spennende for at en skal kunne ta bra bilder av det.

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar
Jeg har da aldri sagt at man ikke kan ta gode bilder i skog. Man kan ta både gode og spennende bilder i skog

8367276[/snapback]

Ok, med på det.

Det var mer en generell melding om at ikke et motiv nødvendigvis må være spennende for at en skal kunne ta bra bilder av det.

8367485[/snapback]

Selvfølgelig.

Mange fantastiske bilder som er kjedelige.

Som sagt, det eneste jeg har å utsette på bildene, er at de var en smule kjedelige å se på. Men igjen - veldig gode bilder.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...