AMPFILER Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl er det bra ?? til vanelig bruk det "lagger" vel ikke siden det er tråløst? noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hei. Har selv denne pakken her :smile: , men det er jo samme musa. Det er jo den som i hovedsak vil bli rammet av lagging. Jeg har ikke hatt noen problemer overhodet med lagging; aldri i vanlig bruk og heller ikke i spill. Jeg er dog ingen "hardcore" spiller. Uannsett, det anbefales. Men er du sikker på at du skal gå for "comfort" typen, med delt tastatur? Liker selv vanlige tastatur mye bedre, men det er jo en smaksak. //sindre Lenke til kommentar
Axelsel Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Har det selv Bra det! Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 En kamerat har det, og ja, det er lagging og forsinkelser, men de som kjøper det er ofte så happy over at det er uten ledning men med optisk at de ikke merker det de første dagene, og da blir de vant til det, men jeg kjente det npr jeg prøvde det hos han. Bruker selv en Logitech Dual Optic mus med ledning og er kjempe happy, kjøper heller en 2m skjøte usb kabel Lenke til kommentar
Laka Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Er vel omtrent det samme som http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=26078&t=1064&l=2&AvdID=1&CatID=18&GrpID=5&s=pl, bare med delte taster? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Takker for mange svar Ja det er det samme men jeg har prøvd den gamle typen med vanelig mus.. og delt tastatur.. det som er ganske morsomt er jo att ingen andre har det i hverfall her.. og att man kan "skryte" av att du greier å skrive fort på sånn tastatur også.. he he .. :razz: Mvh AMPFILER ( Haavard ) Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvis du har planer om og modde det, så er det et moddet på Overklokking.no :wink: Mvh,Stian Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Hvor er på overklokking.no er den moddinga hen? plz gi meg en link.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Tror ikke overklokking.no har moddet Logitec Cordless Desktop x ? Bare testet det. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Dette er et bra sett, men mange som sier at trådløs mus er dritt til presisjons spill (cs osv) har selv hatt trådløs mus og hvert fornøyd med det. er ingen ultimat gamer jeg da men :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå