denix89 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei. Jeg trenger hjelp med en oppgave jeg fikk i elektronikk: 1. Følgende spesifikasjoner må du forklare. · Spenningsforsterkning: 50 ganger · Båndbredde: 15-40kHz +/- 3dB · 2 x 100W (sin) v/ 8W · 2 x 150W peak · Klasse AB · S/N forhold · Klirr 0,05% · Eventuelt andre egenskaper som er oppgitt i datablad 2 Du ønsker å endre kontruksjonen til en forsterker slik at den kan spille høyere. Hva kan du gjøre? Takk på forhånd Lenke til kommentar
space17 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det noen her som gidder å mate meg? Er litt sulten.... Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Forslag: DU skal lære noe av dette..... Å få ett svar som du limer inn i en oppgave lærer du ingen ting av. Orker ikke du å lære dete har du valg feil rettningslinje.... Så, du skriver det du tror og mener, vi eventuelt korrigerer og fyller ut.... Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Les i den store kloke boken for å finne et svar. Kommer du med en god løsning kan jeg si om det er rett eller galt. Lenke til kommentar
Hanseey Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei. Jeg trenger hjelp med en oppgave jeg fikk i elektronikk: 1. Følgende spesifikasjoner må du forklare. · Spenningsforsterkning: 50 ganger · Båndbredde: 15-40kHz +/- 3dB · 2 x 100W (sin) v/ 8W · 2 x 150W peak · Klasse AB · S/N forhold · Klirr 0,05% · Eventuelt andre egenskaper som er oppgitt i datablad 2 Du ønsker å endre kontruksjonen til en forsterker slik at den kan spille høyere. Hva kan du gjøre? Takk på forhånd 8365319[/snapback] vet ikke helt åssen svar du håper på, men for å kunne få en forsterker til å spille høyere så må båndbredden bli mindre. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Den påstanden tror jeg du bør forklare/utdype litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå