Nedward Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg sliter litt med å¨finne et program der jeg kan lage c++ programmer i. jeg vet at det er et hav av slike, men jeg må ha et gratis et. Det bør ikke ta mere enn 10mb. Har også hørt at men kan bruke notisbok, men da må man ha en kompiller(trpr det skrives slik). Så hvis det ikke finnes et program som oppfølger kravene, finnes det vel en kompiller. Sant? Takker for alle svar og innleg som ikke er off topic... Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Du trenger en tekst-edtior, f.eks Emacs. Du trenger en kompilator, f.eks GNU C++ Lenke til kommentar
glabba Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Anbefaler deg å kjøpe en "C++ for dummies"-bok e.l. Der følger det sikkert med en cd-plate med alle program du trenger. Du kan også sjekke denne siden hvor du kan laste ned djgpp og rhide gratis. Dette gir deg kompilator(heter det dette på norsk?), editor og diverse andre programmer. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 20:19, skrev glabba:Anbefaler deg å kjøpe en "C++ for dummies"-bok e.l. Der følger det sikkert med en cd-plate med alle program du trenger.Du kan også sjekke denne siden hvor du kan laste ned djgpp og rhide gratis. Dette gir deg kompilator(heter det dette på norsk?), editor og diverse andre programmer. Har faktisk C++ for dummies - fin bok! Eneste er at XP sliter med programvaren - den er ikke oppdatert Rører jeg på musen i rhide går programmet ut. Men det fungerte bra på Win98SE. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 http://www.borland.com/products/downloads/...d_cbuilder.html der er en som tar 8 mb... Funker heilt fint...... + at den er gratis _________________ ahdrage aka Iceman| @ [email protected] Join oss på [email protected] :smile: [ Denne Melding var redigert av: ahdrage på 2002-12-18 22:21 ] Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hall! =) Instalerte akkurat Borland C++ 6... Hmm... har ikke restarte enda, men er det noen som vet om noen GODE!!! Tutoriala eller bøker på internett?? :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå